چند خط خبر




20 میلیون خانوار ایرانی
به شبکه سراسری گاز متصل هستند
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: 20 میلیون خانوار ایرانی در یک هزار و 77 شهر و 21 هزار و 600 روستا تاکنون به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند. به گزارش ایرنا، سعید مؤمنی اظهار کرد: 16میلیون خانوار از این تعداد در نقاط شهری و چهار میلیون خانوار نیز در نقاط روستایی ساکن هستند.
قیمت واقعی هرکیلو گوشت قرمز 28تا 32 هزارتومان
رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور خواستار تعدیل هرچه سریع تر قیمت گوشت قرمز شد و گفت: زمان آن رسیده است دستگاه‌های نظارتی همچون سازمان‌های حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تعزیرات حکومتی و بازرسی وارد عمل شوند و با سوداگران و گرانفروشان برخورد قانونی کنند.
به گزارش ایرنا، منصور پوریان در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: اکنون سودجویان و دلالان قیمت هر کیلوگرم گوشت قرمز را به بیش از 500 تا 550 هزار ریال (50 تا 55 هزارتومان) رسانده‌اند که دارای بیش از 20 هزار تومان حباب است و تلاش دارند این قیمت را در بازار تثبیت کنند. به گفته وی، قیمت واقعی گوشت قرمز بین280 تا 320 هزار ریال (28 تا 32 هزار تومان) است و عرضه این محصول با نرخی بیش از آن اجحاف به تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به شمار می‌رود.
رشد ۶۳ درصدی تولید خودرو در آذر ماه
آذر ماه امسال تولید انواع خودرو ۶۳.۷ درصد افزایش یافته است. به گزارش ایسنا، در این مدت تولید انواع خودرو از ۷۸ هزار و ۷۳۴ دستگاه در آذر ماه سال گذشته به ۱۲۸ هزار و ۸۵۷ دستگاه افزایش یافت. آذر ماه امسال تولید انواع خودرو سواری با رشد ۶۹.۱ درصدی همراه بوده و از ۷۲ هزار و ۱۰۷ دستگاه به ۱۲۱ هزار و ۹۶۴ دستگاه رسید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6396/6/440067/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها