عملیات نجات مردی که قصد خودسوزی داشت




گروه حوادث/ با تلاش بازپرس جنایی پایتخت و مأموران کلانتری سیدخندان، مرد میانسالی که تصمیم داشت خودش را آتش بزند، از مرگ نجات یافت.به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، ساعت 22:08 دقیقه جمعه 10 دی، مأموران کلانتری 120 در تماسی با بازپرس جنایی پایتخت اعلام کردند، مرد میانسالی قصد دارد خودش را آتش بزند.طبق اظهارات مأموران کلانتری مرد میانسالی درحالی که ظرف بنزینی در دست داشت، مقابل خانه‌اش ایستاده بود و با ریختن مقداری بنزین مقابل پیاده رو، آن را به آتش کشیده و تهدید کرده بود اگر به خواسته‌اش عمل نشود خودش را آتش خواهد زد.مرد میان سالی خواسته بود با مقام‌های بالای نظامی یا دادستانی صحبت کند و درصورتی که آنها به خواسته‌اش عمل نکنند خودش را آتش خواهد زد. مأموران کلانتری نیز به ناچار موضوع را به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده بودند.بدین ترتیب با درخواست بازپرس و با اصرار مأموران، سرانجام مرد میانسال، تلفنی با بازپرس محسن مدیرروستا از شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران صحبت کرد. مرد میانسال به بازپرس جنایی گفت: «یک سال و نیم قبل که زندان بودم فردی ضربه‌ای به سرم کوبید که جمجمه‌ام شکست. بعد ازآن شکایت کردم و خواهان رسیدگی به ماجرا شدم اما با گذشت یک سال و نیم، هنوز به پرونده‌ام رسیدگی نشده است و... » مرد میانسال در حال گفت‌و‌گوی تلفنی با بازپرس جنایی بود که همان موقع یکی از مأموران کلانتری از فرصت استفاده کرد و ظرف بنزین را از دسترس او خارج کرد. بدین ترتیب با اقدام بموقع پلیس و بازپرس جنایی، مرد جوان از مرگ نجات یافت.سپس بازپرس مدیرروستا، دستور بازداشت مرد میانسال را به خاطر اخلال در نظم عمومی صادر کرد. پرونده نیز برای تحقیقات بیشتر به دادسرای محل ارجاع شد.

 



مرگ مرموز دو زن ناشناس


گروه حوادث/ رازگشایی ازمرگ مرموز دو زن ناشناس دردستورکار بازپرس وکارآگاهان جنایی شهرمشهد قرارگرفت.به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، جسد نخستین قربانی که زن جوانی بود روزجمعه در محله «قلعه اسباب» کشف شد. بعد هم تیم تحقیق به همراه بازپرس«کاظم میرزایی» راهی محل حادثه شدند.
در بازرسی جسد، آثارجنایت مشاهده نشد، اما پیکر این زن برای تعیین علت اصلی مرگ وشناسایی هویت‌اش به پزشکی قانونی منتقل شد.حدود 8 ساعت پس از اعلام این خبر، بازپرس جنایی مشهد در جریان مرگ مرموز دختری جوان در یکی از بیمارستان‌های مشهد قرار گرفت.بازپرس جنایی پس ازحضوردربیمارستان دریافت دختر 20 ساله ترک نشین موتورسیکلتی بوده که به دلایل نامعلوم ازموتوردرحال حرکت پایین افتاده وبه دنبال تماس مردم با اورژانس، به بیمارستان منتقل شده اما به دلیل شدت صدمات وجراحت‌های وارده جان سپرده بود.باتوجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیم تحقیق به همراه بازپرس جنایی راهی محل حادثه شدند.پس ازبررسی‌های مقدماتی بازپرس جنایی دستور بررسی دوربین‌های مداربسته بزرگراه را برای شناسایی موتورسوارناشناس صادرکرد.پیکردخترجوان نیزبرای شناسایی وتشخیص علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.
 


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6396/17/440086/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها