اخبار




برترین دانشگاه های ایران در سال ۲۰۱۶ معرفی شدند

براساس ارزیابی مؤسسه سایماگو، برترین دانشگاه‌های ایران در سال ۲۰۱۶ به ترتیب به دانشگاه تهران، علوم پزشکی تهران و صنعتی شریف اختصاص یافت.
به گزارش شورای عالی انقلاب فرهنگی، بنا بر آمار منتشر شده در پایگاه علم سنجی سایماگو کشورمان رتبه نخست تولید علم در منطقه غرب آسیا را دارد. این پایگاه معتبر علم سنجی بین‌المللی در آخرین گزارش خود برترین دانشگاه‌های ایران در سال ۲۰۱۶ را به ترتیب دانشگاه تهران «با رتبه ۹ در میان دانشگاه‌های منطقه غرب آسیا»، علوم پزشکی تهران «با رتبه ۱۲ در میان دانشگاه‌های منطقه غرب آسیا» و صنعتی شریف «با رتبه ۱۵ در میان دانشگاه‌های منطقه غرب آسیا» دسته‌بندی کرده است. گفتنی است سایماگو شرکتی فناورمحور است که شهرتی جهـانی در زمینـه تحلیـل و ارزیابی اطلاعات علمی دارد.





خودروهای دودزا «فک پلاک» می‌شوند


مسئول اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران گفت: در اجرای طرح گسترش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد، خودروهای دودزا در صورت شناسایی، فک پلاک می‌شوند.سرگرد شریفی مسئول اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره نرخ جریمه‌های در نظر گرفته شده در اجرای طرح گسترش محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد که از دیروز آغاز شده است، اظهار داشت: نرخ جریمه در خوروهای فاقد معاینه فنی 50 هزار تومان است همچنین خودروهای پلاک مخدوش نیز برابر با ماده 720 قانون مجازات اسلامی، علاوه بر توقف و انتقال آنها به پارکینگ به مراجع قضایی معرفی می‌شوند که برهمین اساس مجازات آنها نیز بین 6 ماه تا 1سال حبس است.شریفی همچنین در رابطه با بحث برخورد با خودروهای دودزا مطرح کرد: در صورت شناسایی خودروهای دودزا، این خودروها فک پلاک می‌شوند و پلاک اعزام به تعمیرگاه بر آنها نصب می‌شود که در این صورت خودرو حق تردد در سطح شهر و مسافربری را ندارد و فقط می‌تواند از محل توقف تا تعمیرگاه ادامه مسیر دهد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6396/4/440133/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها