اخبــار




سپهرزاد سرمربی
احسان حدادی شد
احسان حدادی که در المپیک لندن موفق به کسب مدال نقره شده بود در ریو نتوانست نتیجه لازم را بگیرد و با آسیب‌دیدگی مواجه بود. حدادی در نشست خبری دیروزاعلام کرد که هادی سپهرزاد مربی وی است. طبق اعلام حدادی، قرار بر این شده که سپهرزاد فعلاً سه ماه به شکل آزمایشی با وی کار کند و سپس در صورت رضایت از عملکردش، به شکل دائمی ادامه همکاری خواهند داد.



بازگشت طارمی و انصاری به تمرینات سرخ‌ها
مهدی طارمی و محمد انصاری که در تمرینات اخیر قرمزهای تهرانی غایب بودند، روز گذشته با حضور در ورزشگاه درفشی‌فر، پا به پای سایر نفرات پرسپولیس تمرین کردند. سعید راد، بازیگر معروف سینمای ایران هم دیروز بار دیگر به تمرینات پرسپولیس آمد زیرا نوه وی همراه با سرخ‌ها تمرین می‌کند و قرار است برانکو ایوانکوویچ درباره وی نظر بدهد.



تمرین آبی‌ها در غیاب رضایی و حاج محمدی
در تمرین روز گذشته تیم فوتبال استقلال تهران کاوه رضایی و امین حاج محمدی غایب بودند اما امید ابراهیمی که در تمرین قبلی‌ آبی‌ها غایب بود، دیروز پا به توپ شد. محمد خرمگاه هم که گفته می‌شود با سیدمهدی رحمتی اختلاف دارد با دست دادن با دروازه‌بان خبرساز آبی‌ها روندی خلاف این را نشان داد. گفته می‌شود دلیل غیبت‌های اخیر رضایی در تمرینات مسائل مالی و احتمال جدایی او از جمع آبی‌ها است.



نایب قهرمانی علی اکبری در MMA
امیر علی اکبری در دیدار نهایی تورنمنت MMA ژاپن برابر رزمی کار باتجربه کروات که سال‌ها در این رشته فعالیت کرده است شکست را پذیرا شد تا بعد از پنج برد پیاپی رکورد بی‌شکستی خود را از دست رفته ببیند. علی اکبری که پنجشنبه گذشته با پیروزی بر هیت هرینگ امریکایی ملقب به گاو تگزاس توانسته بود به جمع چهار رقابت‌کننده برتر راه یابد دیروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف والنتین مولداوسکی از کشور روسیه رفت و با شکست حریف خود به فینال این مسابقات راه یافت. وی در فینال به مصاف میکرو فیلیپوویچ از کشور کرواسی رفت که در پایان مقابل این حریف شکست خورد و نایب قهرمان شد. علی اکبری بعد از نایب قهرمانی جایزه 85 هزار دلاری (340 میلیون تومان) را به خود اختصاص داد. ورزشکار کروات نیز بعد از قهرمانی یک میلیارد تومان جایزه دریافت کرد.



برانکو: نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم
برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین دیروز سرخ‌های تهرانی متذکر شد برنامه‌ریزی برای نیم فصل دوم لیگ برتر کشور سخت شده زیرا برنامه‌های تیم ملی که شش هفت بازیکن پرسپولیس را هم در بر می‌گیرد، کمی تا قسمت مبهم است. سرمربی کروات پرسپولیس افزود: با شایعات و منجمله آمدن خلعتبری به پرسپولیس کاری ندارم اما رفتن آرام طبع، زاهدی و البته عالیشاه و نوراللهی قطعی شده و تحقق یافته است. همتی هم که در تمرینات جدید ما رؤیت شده بازیکن 20 ساله است. او ایرانی تبار است اما در تورنتوی کانادا بازی کرده است. در مورد عالیشاه هم باید بگویم همچنان بازیکن ما‌ست و امیدوارم دوران خدمت سربازی‌اش را به خوبی بگذراند.



19 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند
کادر فنی تیم ملی 19 بازیکن را برای حضور در اردوی آماده‌سازی این تیم در امارات دعوت کرد. علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری (دروازه‌بانان)، رامین رضاییان، سید جلال حسینی، محمد انصاری، میلاد محمدی، عزت‌الله پورقاز، وحید محمدزاده (مدافعان)، امید ابراهیمی، کمال کامیابی‌نیا، احسان حاج صفی، داریوش شجاعیان (بازیکنان میانی)، مرتضی تبریزی، سروش رفیعی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی طارمی، ساسان انصاری (مهاجمان) بازیکنان دعوت شده هستند که باید امروز ساعت 19:30 با در دست داشتن گذرنامه، خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل المپیک معرفی کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/6396/23/440209/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها