خبرخوان



اصلاح ساختار بودجه موضوع نشست سران قوا

برنامه اصلاح ساختار بودجه در حالی در جلسات سران قوا در حال بررسی و رسیدگی است که این برنامه در
۴ محور کلان حاوی پیشنهادهای جدی و واکنش برانگیز در حوزه‌های مختلف اقتصادی است.به گزارش تسنیم، پیگیری‌ها نشان می‌دهد بعد از رونمایی از نسخه اولیه این برنامه، موضوع برنامه اصلاح ساختار بودجه تاکنون در جلسات مختلف سران قوا مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. بر این اساس، تاکنون به‌صورت مشخص، در دو جلسه اخیر سران قوا برنامه اصلاح ساختار بودجه توسط مدیران ارشد کشور نقد و بررسی شده است.

 نخستین معامله در اینستکس بزودی انجام می شود

وزیر دارایی فرانسه گفت امیدوار است کانال مخصوص تجارت با ایران اولین معامله محدود خود را در روزهای آتی‌انجام دهد. به‌گزارش تسنیم به نقل از رویترز، برونو لی مایر، وزیر دارایی فرانسه گفت امیدوار است کانال مخصوص تجارت با ایران اولین معامله محدود خود را در روزهای آتی‌انجام دهد.
لی مایر در نشستی در لهستان گفت: ما می‌خواهیم اینستکس طی چند روز آینده اجرایی شود.

 هند: واردات نفت ایران ادامه دارد

دولت هند اعلام کرد تجارت با ایران از جمله واردات نفت از این کشور را متوقف نکرده است. به‌گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هندو،
وی مورالیدهاران، معاون وزیر امورخارجه دولت هند در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا تجارت هند با ایران متوقف شده است؟ گفت: خیر.
وی در پاسخ به پرسش نماینده‌ای از کنگره درباره اینکه آیا هند از سوی امریکا یا هر کشور دیگری در این خصوص تحت فشار قرار دارد؟ گفت: روابط دوجانبه هند با ایران به قوت خود پابرجاست و تحت تأثیر روابط هند با هیچ کشور ثالثی قرار ندارد.

 ترخیص خودروهای وارداتی از سر گرفته شد

سرپرست دفتر واردات و مناطق آزاد و ویژه گمرک از رفع برخی ابهامات و مسائل پیش آمده راجع به اصلاح ثبت سفارش خودروهای وارداتی خبر داد. رضا سعیدی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه ای  در رابطه با واردات و ترخیص خودرو از گمرک اظهار داشت: در این راستا جلسه‌ای با مسئولان وزارت صمت برگزار شده تا بخشی از این خودروها که نیاز به اصلاح ثبت سفارش دارند بتوانند پس از رفع این مشکل اجازه ترخیص پیدا کنند.
وی با بیان اینکه حدود 300 تا 500 خودرو بخشی از تشریفات گمرکی را طی کرده و در مرحله درب خروج گمرک قرار دارند، تصریح کرد: اکنون جلوی خروج این خودروها گرفته شده تا مشکلات پیش آمده برطرف شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7099/5/515667/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها