تصادف خونین صبحگاهی در شمال پایتخت


گروه حوادث/ ناتوانی راننده کامیون حمل بتن در کنترل وسیله نقلیه و برخورد آن با یک پراید و سپس دیوار باغ سفارت روسیه یک کشته و 5 مجروح بر جا گذاشت.
سرهنگ رضایی- معاون ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ- در این باره به ایسنا گفت: حدود ساعت 4 و نیم صبح  روزجمعه یک دستگاه کامیون میکسر در صف تخلیه بار بتن بود و راننده قصد داشت آن را با حرکت دنده عقب وارد کارگاه کند که به‌دلیل جا نرفتن دنده عقب، ناگهان کامیون شروع به حرکت به سمت جلو کرده که با توجه به شیب خیابان و اضافه تناژ که جزئیات آن در دست بررسی است، راننده کنترل وسیله را از دست داد و کامیون از نبش خیابان شبدیز تا خیابان نیلوفر شروع به حرکت کرد و از آن نقطه به بعد کامیون به یک دستگاه پراید با چهار سرنشین برخورد کرد که منجر به واژگونی پراید شد.
اما با توجه به شیب شدید خیابان سرعت کامیون بیشترشده و در مسیر خلاف جهت پس از طی حدوداً نیم کیلومتر با دیوار باغ سفارت روسیه برخورد کرد و شدت آن به حدی بود که دیگ میکسر که حاوی بتن بود از بدنه جدا شده و داخل باغ افتاد. همچنین قسمت جلویی کامیون نیز کاملاً متلاشی شد. در این حادثه راننده کامیون  در دم جان باخت و 5 مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7099/12/515679/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها