قتل عام سرباز تایلندی در مرکز خرید



گروه حوادث / در پی تیراندازی یک سرباز تایلندی به شهروندان نظامی و غیرنظامی حداقل 12 نفر کشته و حداقل 14 نفر مجروح شده‌اند. این در حالی است که اخبار تأیید نشده از احتمال کشته شدن ۱۷ نفر خبر می‌دهد.
طبق اعلام منابع محلی ضارب پیش از عزیمت به مرکز شهر ناخون راتچاسیما که در شمال بانکوک قرار دارد، چند سرباز را در یک پایگاه نظامی مورد حمله قرار داده و برای ادامه قتل عام‌های خود راهی شهر شده است. به گزارش بی‌بی‌سی، سخنگوی وزارت دفاع تایلند ضمن تأیید کشته شدن 2 افسر پلیس گفت: این سرباز پس از حمله به فرمانده‌اش اسلحه و مهمات را از پادگان سرقت کرده است و در ادامه به مناطق مختلفی از جمله یک مرکز خرید و همین‌طور یک معبد رفته و شهروندان را مورد هدف تیراندازی قرار داده است.
هنوز از وضعیت ضارب خبری در دست نیست و در حالی که برخی منابع از مخفی شدن او در یک مرکز خرید خبر داده‌اند، برخی دیگر از متواری شدن او خبر می‌دهند. ضمن اینکه احتمال داده می‌شود این سرباز تایلندی بیش از 10 نفر را در زیرزمین یک مرکز تجاری به گروگان گرفته باشد.پلیس هویت ضارب را «جاگارپانت تاما» ۳۲ ساله معرفی کرده که پیش از این در حساب‌های کاربری خود در اینستاگرام و فیس‌بوک، پیام‌هایی در زمینه «خسته‌بودن از زندگی» منتشر کرده بود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7275/12/535547/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها