اسکوچیچ: سناریوی ویلموتس و استراماچونی برای من تکرار نمی شود




دراگان اسکوچیچ، سرمربی51 ساله تیم ملی فوتبال روز گذشته با سه رسانه خارجی گفت و گو کرد. او در مصاحبه با سایت «gol.dnevnik»، گفت: «بدون شک انتخابم به عنوان سرمربی ایران اوج مربیگری ام است و به مرز پختگی رسیده ام. در طول مربیگری ام در کرواسی، اسلوونی و عربستان نتایج خوبی را کسب کردم. انتظار چنین پستی را داشتم چون برایش تلاش زیادی کردم. به همین خاطر خوشحالم که به این جایگاه رسیده ام.»
سرمربی تیم ملی درباره شانس صعود ایران به جام جهانی 2022 قطر، بیان داشت: «ما ابتدا مقابل هنگ کنگ و کامبوج بازی داریم که بازی های نسبتاً آسانی است. اما بعد از آن با عراق و بحرین در ورزشگاه آزادی بازی داریم که به نظرم 100 هزار نفر به این بازی خواهند آمد. خوشبین هستم که در این بازی ها نتایج خوبی کسب کنند.»
او همچنین به سایت «vecernji» کرواسی اظهار داشت: « در تمام تیم های باشگاهی ایران به موفقیت بزرگی رسیدم. با فولاد در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کردم. خونه به خونه را به فینال جام حذفی رساندم. بدون شک آنها این تصمیم را گرفتند چون معتقد بودند من فوتبال ایران را خوب می شناسم.»
اسکوچیچ درباره مشکلات مالی در ایران گفت: «سناریوی مالی ویلموتس و استراماچونی برای من تکرار نمی شود. گزارش هایی که رسانه ها درباره این موضوعات مطرح کردند تنها بخشی از واقعیت داستان است. من در 5 سال گذشته که در ایران مربیگری می کردم، وضعیت را این چنین ندیدم. ممکن است چکی دریافت کنید و با تأخیر نقد شود و این اتفاقی بزرگ نیست. به همین خاطر اصلاً ترسی از این ندارم که این اتفاق برای من تکرار شود و من نیز در لیست این مربیان باشم چون مشکلی در این زمینه نیست.»
وی درباره کارنامه اش و هدفش از حضور در نیمکت تیم ملی ایران، گفت: «ایران دومین تیم برتر آسیا در رده بندی فیفا است. همه انتظار دارند این تیم به جام جهانی راه پیدا کند. من هم در اینجا حضور دارم تا به این هدف برسم. من قبل از مربیگری در تیم ملی ایران به عنوان سرمربی نفت آبادان کار می کردم و این تیم را به رده ششم جدول لیگ ایران رساندم.»
او همچنین در گفت‌وگو با روزنامه «نووی لیست» چاپ ریکا کرواسی بیان داشت: «ایران یک کشور بزرگ فوتبالی است و ایرانی‌ها با فوتبال زندگی می‌کنند و این رشته ورزشی برای آنها بسیار مهم است. می‌دانم که حالا مسئولیت سنگین‌تری دارم و این بزرگترین چالش حرفه‌ای من است.»

بــــرش
بازدید اسکوچیچ از میراث کی روش

اسکوچیچ روز گذشته با حضور در مرکز ملی فوتبال از امکانات این مجموعه بازدید کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ضمن بازدید از مرکز ملی فوتبال، زمین‌های چمن مجموعه و ساختمان پک ابراز امیدواری کرد با این امکانات تیم ملی فوتبال ایران برنامه‌های خود را در راه مقدماتی جام جهانی 2020 به خوبی پیش ببرد. کارلوس کی‌روش، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران، مجموعه پک و مرکز ملی فوتبال را به نوعی میراث به جا مانده از خودش برای آیندگان فوتبال ایران می‌دانست.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7275/18/535567/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها