اخبـــار




نامه اعضای تیم ملی فوتبال پنج نفره به مقام معظم رهبری

در پی حذف ٣۴ سهمیه ایران از بازی‌های پارالمپیک اعضای تیم ملی فوتبال پنج نفره که جزو حذف شدگان از کاروان پارالمپیک توکیو هستند در نامه‌ای به مقام معظم رهبری اعتراض خود را نسبت به این مسأله اعلام کرده‌اند. به گزارش ایسنا، در بخشی از نامه اعضای این تیم به مقام معظم رهبری آمده است: «تیم فوتبال 5 نفره در دوره گذشته مسابقات پارالمپیک ریو 2016 نایب قهرمان شد و اخیراً در مسابقات 2019 تایلند علاوه بر نایب قهرمانی آسیا سهمیه پارالمپیک 2020 را بدست آورد اما با تصمیم عجیب کمیته پارالمپیک مواجه شد که منجر به عدم حضور در این رویداد جهانی شده است. استدعا داریم نسبت به این تصمیم غیر کارشناسی و ناعادلانه پیگیری لازم را مبذول فرمایید.»

خلیل‌زاده: تهدید و جدایی دیاباته صحت ندارد

در شرایطی که شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال، این روزها زیر نظر پزشکان این باشگاه مشغول درمان است، خبر رسید که او و هرویه میلیچ در صورت نگرفتن قسط قراردادشان می توانند تا سه شنبه قرارداد خود را یک طرفه فسخ کنند. اسماعیل خلیل‌زاده سرپرست باشگاه استقلال در این خصوص به فارس گفت: « دیاباته در حال استراحت و مداواست اما اینکه شایعه جدایی او را در آستانه بازی بین‌المللی مطرح می‌کنند جای گله دارد. ما تا سه‌شنبه فرصت داریم مطالبات دیاباته را به وی پرداخت کنیم و اصلاً بحث جدایی این بازیکن مطرح نیست. این بازیکن قصد داشت برای مرخصی راهی خارج از کشور شود و حتی اعلام کرد روند درمانش را در بیرون از ایران دنبال می‌کند اما یک کلام به او گفتیم که در ایران بماند بهتر است و او هم خیلی راحت پذیرفت. تمام کارهای مربوط به پرداخت طلب دیاباته انجام شده و احتمالاً فردا (امروز) یا نهایتاً دوشنبه اقساط قرارداد او پرداخت خواهد شد.»

قهرمانی قائم‌مقامی در بخش برق‌آسای جام فجر

مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر گرامیداشت دهه فجر و یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی چابهار در حال برگزاری است و در بخش برق‌آسای این مسابقات احسان قائم‌مقامی در پایان 9 دور با کسب 8 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد. مسعود مصدق‌پور و پوریا درینی هرکدام با 7 امتیاز در رده دوم و سوم این بخش قرار گرفتند.

پای پلیس فتا به بلیت فروشی دربی باز می شود

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد اشکالات سیستم بلیت‌فروشی الکترونیکی دربی 92 گفت: «موضوع بلیت فروشی و جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها و بی نظمی و آشفتگی سابق به مذاق گروهی خوش نیامده و متأسفانه با هک و حملات سیستمی به روند کار صدمه محدودی زدند.تمام مدارک را برای پلیس فتا آماده کرده ایم و برای حفظ حقوق مردم و هواداران تا آخر آن را پیگیری می کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7275/18/535571/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها