آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای سالگرد رحلت امام (ره)




نخستین جلسه ستاد مرکزی سی و یکمین بزرگداشت امام خمینی(ره) روز یکشنبه در جوار حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد. در این جلسه علاوه بر حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری دبیر ستاد، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران و نماینده ویژه دولت و وزیر کشور در ستاد، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران و سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، شرکت داشتند.
به گزارش جماران، محمدعلی انصاری در این جلسه با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و اشاره به دوستی و همکاری چند ساله با آن شهید والا مقام گفت: سردار سلیمانی عشق به امام را به همه تزریق و نام و پرچم امام و ولایت را در همه جا برافراشته می‌داشت. در طول 30 سال بعد از رحلت امام هرگز ارتباطش با بیت امام قطع نشد و نه تنها سرداران بزرگ انقلابی و جهادی دنیای اسلام را به حرم امام(ره)می‌آورد، بلکه آنها را تا جماران نیز همراهی می‌نمود و با یادگار امام ملاقات‌های دوستانه داشتند. او در اولین فرصت بعد از جنگ 33 روزه آقای سید حسن نصرالله را به جماران آورد و یادگار امام یکی از لباس‌های امام(ره) را به ایشان هدیه داد و سید حسن نصرالله گفت این بزرگترین سرمایه من است.
انصاری درخصوص سی و یکمین سالگرد  بزرگداشت امام خمینی(ره) گفت: سه سال در ماه رمضان مراسم بزرگداشت امام را برگزار کردیم. یادگار امام از مقام معظم رهبری استفسار فرمودند که مراسم سال آینده بزرگداشت امام (ره)به چه صورت باید برگزار شود و مقام معظم رهبری فرمودند مراسم بزرگداشت امام باید با همان کیفیت سال‌های قبل از ماه رمضان برگزار شود.
وی افزود: باید اصول و رئوس برنامه‌های ما مثل سال‌های قبل از برگزاری مراسم در ماه رمضان باشد. یعنی مراسم در ساعات اولیه روز 14 خرداد برگزار شود و مردم نیز در ساعات اولیه روز حضور داشته باشند. منتظریم به یاری خداوند در سی و یکمین سالگرد بزرگداشت امام (ره)حماسه دیگری خلق شود. انصاری  با اشاره به برنامه‌ریزی ها برای حضور زائرین حرم امام خمینـــــــــــی(ره) اظهار داشت: کمیته‌های مختلف سی و یکمین سالگرد بزرگداشت امام (ره)از روز یکشنبه کار خود را آغاز می‌کنند و از وزارت محترم کشور هم درخواست می‌کنم که دستورالعمل‌های لازم را برای سراسر کشور ارسال کنند. در 30 سال گذشته تجربه‌های خوبی در عرصه‌های مختلف خدمات به مردم به دست آورده‌ایم و ان شاء الله سال آینده این تجربه کامل‌تر خواهد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7283/2/536483/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها