توئیتر




  انتشار مشاهده دو مورد ابتلا به ویروس کرونا در قم، روز گذشته بیشترین مطالب کاربران توئیتر را به خود اختصاص داد. اما کاربری در مورد پیامدهای اقتصادی ویروس کرونا برای ایران به نقل از یک فعال اقتصادی نوشت: در بلندمدت و درسال۲۰۲۰ روندغیرمعمولی در حوزه اقتصاد به خاطر ویروس کرونا با چین نخواهیم داشت؛ اگر هم اتفاقی بیفتد می‌تواند به هزار و یک دلیل دیگر باشد.
 
  تغییرات جدید در نرخ ارز نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است. با توجه به اینکه قیمت دلار در صرافی‌های بانکی مرز ۱۴ هزار تومان را رد کرد، کاربران افزایش نرخ ارز را تحت تأثیر خبرهای مربوط به نشست FATF می‌دانند.اما کاربری نوشت: برخی شنیده‌های تأیید نشده وغیررسمی حکایت از این دارد که احتمالاً FATF در نشست اخیر خود که از یکشنبه آغاز شده، مهلت ایران برای پیوستن به این گروه را چهار ماه دیگر تمدید کند.
 
  درباره قوانین جدید مالیاتی کاربری نوشت: در حالی که سازمان امور مالیاتی ۱۵ گروه شغلی دیگر را ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش از ابتدای سال آینده کرده است، گروه‌های قبلی که مشمول بوده‌اند هنوز به طور کامل به این سامانه نپیوسته‌اند. گویا سخت‌گیری و جریمه سازمان امور مالیاتی برای ملزم کردن برخی گروه‌ها برای نصب سامانه صندوق فروش کارساز نبوده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7284/9/536582/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها