دستگیری سارقی با کاپشن های رنگی



گروه حوادث / یکی از اعضای باند سارقان گوشی تلفن همراه در تعقیب و گریز پلیسی در حالی توسط مأموران کلانتری تجریش دستگیر شد که 5 کاپشن به تن داشت.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، روز 28 بهمن سال‌جاری زن جوانی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سرقت تلفن همراهش توسط 2 جوان موتورسیکلت سوار خبر داد. بلافاصله پس‌از این شکایت مشخصات سارقان به واحدهای گشت کلانتری مخابره شد تا اینکه یکی از واحدهای گشت کلانتری 2 سارق موتورسوار را در نزدیکی چهارراه پارک وی مشاهده کردند که با دستور ایست مأموران آن دو اقدام به فرار کردند اما پس از 10 دقیقه تعقیب و گریز پلیسی، سارقان با خودروی پرایدی برخورد کردند و متوقف شدند.
سرهنگ شاپور بهرامی، رئیس کلانتری 101 تجریش گفت: یکی از سارقان پس از تصادف فرار کرد اما راننده موتور در محاصره مأموران قرار گرفت و برای فرار با نشان دادن قمه به مأموران آنها را تهدید کرد که مأموران با استفاده از فنون دفاع شخصی او را دستگیر کردند.
در بررسی‌ها مشخص شد که 3 روز قبل نیز این سارقان در میدان تجریش با استفاده از شلوغی خیابان توانسته بودند از دست مأموران فرار کنند و در بازرسی از این سارق یک کوله پشتی و 4 گوشی سرقتی و 7 کاپشن به‌دست آمد. ضمن اینکه فرد دستگیر شده 5 کاپشن روی هم پوشیده بود تا پس از سرقت‌ها بتواند با تغییر رنگ کاپشن‌ها از دست مأموران بگریزد.متهم 20 ساله پس‌از دستگیری مدعی شد: ما یک باند 7 نفره هستیم که یکی از آنها مسئول فروش گوشی‌های سرقتی به مالخرها است و 6 نفر دیگر هم در قالب 3 تیم جداگانه سوار بر 3 موتور در خیابان‌های شمال تهران پرسه می‌زنیم و پس از زاغ زنی و شناسایی گوشی‌های گرانقیمت آیفون اقدام به زورگیری و گوشی قاپی می‌کنیم و هر گوشی سرقتی را هم به قیمت 7 میلیون تومان می‌فروشیم.
متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7284/12/536592/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها