توئیتر




 به خاطر شیوع کرونا، بسیاری از کسب و کارها زیان ده شده است. کاربری با اشاره به این موضوع نوشت: دهک های ۳تا۷ کمابیش در وضعیت لب مرزی فقر هستند. یعنی تقریباً نیمی از خانوارهای کشور با افت محسوس درآمد به مدت۳ماه، کاملاً دچار فقر شده و نیازمند کمک‌های حمایتی‌اند.ضروری است دولت و دیگر ارکان حاکمیت به‌صورت اضطراری و فوری به فکر پیشگیری از بحران فقر ناشی از کرونا باشند.

 کاربری با اشاره به تحولات چند روزه بازار بورس نوشت: یک شوک بیجا به بازار، افزایش ریسک، فرار سرمایه‌های سرگردان، چند روز ریزش مداوم و استرس سرمایه‌گذاران خرد! آیا تعمدی در کار بود؟ چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ از وزیر اقتصاد انتظار می‌رود مسئولین این اقدام خطرناک، در این شرایط ویژه ناپایداری اقتصادی حتماً بازخواست نماید.

 کاربری با اشاره به مشاغلی که این روزها بخاطر شیوع کرونا از دست رفته است ،نوشت: کدام شغل‌ها از کرونا بیشترین آسیب را دیدند؟ کرونا به تمام آرایشگاه‌ها، باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها، تالارها، هتل‌ها، استخرها و فست فودها ضربه زده است. اکثر این مشاغل بیکار شده و کارگرانشان را تعدیل یا اخراج کرده‌اند. تمهیدی برای کاهش حضور نیروی کار در روزهای کرونایی پیش‌بینی نشد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7301/9/538545/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها