​​​​​​​ پاکسازی ایمیل های ناخواسته با یک کلیک




گاهی آنقدر تعداد پیام‌ها در اینباکس ایمیل شما زیاد می‌شود که بسختی می‌توانید به پیام مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. این ایمیل‌های ناخواسته توسط شرکت‌ها و افراد ناشناس ارسال می‌شود و بیشتر اوقات جنبه تبلیغاتی دارد و البته گاهی نیز این پیام‌ها عملاً فیشینگ هستند و قصد سرقت اطلاعات شما را دارند.
اگر می‌خواهید به پاکسازی این ایمیل‌های ناخواسته بپردازید می‌توانید از نرم افزار
MailWasher Pro استفاده کنید.
کاربران با کمک این نرم افزار می‌توانند پیام‌هایی که توسط ایمیل‌های مختلف و ناشناس  برای آنها آمده است را قبل از دانلود در کامپیوتر، مشاهده و در صورت تمایل، موارد ناخواسته را حذف کنند.
با استفاده از MailWasher Pro می‌توانید نامه‌های بلااستفاده را پاک کنید یا در مورد پیام‌هایی که گیرنده آن مشخص نیست، دوباره به فرستنده‌اش برگردانید.از بهترین امکانات این نرم افزار می‌توان به امنیت در برابر ویروس‌ها، فیلتر کردن ضمیمه‌ها و محتوای ایمیل‌ها و MAPS و پایگاه داده‌های ضد اسپم که توسط کاربر تعیین شده است، اشاره کرد.
MailWasher به‌صورت چند دامنه (multiple domains) نیز کار می‌کند و شما می‌توانید یک پاسخگوی خودکار از طریق پیام کوتاه (اس‌ام اس) را برای افرادی که برایتان پیام فرستاده‌اند، بسازید. همچنین می‌توانید پوشه‌های عمومی و به اشتراک گذاشته تهیه کنید و همچنین یک نسخه پشتیبان از پایگاه داده‌ها داشته باشید. از دیگر امکانات این نرم افزار می‌توان به آنالیز تمامی عکس‌ها به محض دریافت و هشدار در مواقع مشکوک اشاره کرد. مدیریت و دسته‌بندی ساده و عملکرد پاسخ سریع با رابط کاربری زیبا از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است.از دیگر مزایای آن، بازیابی ایمیل‌های از بین رفته و همچنین پشتیبانی از اجرای فایل صوتی برای اخطار در مورد ایمیل جدید است. از سوی دیگر این نرم افزار با نرم افزارهای Outlook و Outlook Express نیز سازگار است. اگر علاقه‌مند به داشتن این نرم افزار هستید می‌توانید آن را به صورت رایگان از وب سایت P30world.com بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7301/13/538556/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها