اخبار




ساخت تونل ضدعفونی‌کننده برای پرسپولیسی ها
علیرضا حقیقت، پزشک تیم پرسپولیس گفت: «ما باید یاد بگیریم که با بیماری کووید19 هم مثل تمام بیماری‌های ویروس مثل آنفلوانزا و سرما خوردگی زندگی کنیم. این بیماری به کشور ما اضافه شده و باید با رعایت نکات بهداشتی و تغییر سبک زندگی، خودمان را آماده مقابله با آن کنیم. همان‌طور که نمی‌توانیم جلوی آنفلوانزا را بگیریم و برای مقابله با آن خودمان را آماده می‌‎کنیم، درباره کرونا هم باید چنین رفتاری داشته باشیم. در حال ساخت تونل ضدعفونی‌کننده هستیم که بازیکنان از آن رد شوند و به زمین تمرین برسند. لوازم بهداشت فردی مثل ماسک و دستکش هم باید مهیا شود که اعضای تیم استفاده کنند.»

بروژ قهرمان شد، رضایی جزو بهترین‌ها
 سایت «voetbalkrant» بلژیک با توجه به پایان رسمی لیگ برتر این فصل با قهرمانی بروژ در گزارشی به معرفی بهترین‌ها و بدترین‌های باشگاه شارلروا رده دومی در این فصل پرداخت. این رسانه کاوه رضایی، مهاجم شارلروا را جزو موفق‌ترین‌ها آورد و نوشت: «رضایی و نیکلسون دو مهاجم شارلروا جزو بهترین‌های فصل بودند. آنها برای تیم‌شان گل‌های حساسی را به ثمر رساندند. رضایی کاملاً متروک از بروژ به‌ صورت قرضی به شارلروا برگشت اما او موفق شده دوباره اوج بگیرد. مهاجم ایرانی در این فصل برای شارلروا 14 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد تا در میان موفق‌ترین‌های فصل باشگاهش قرار بگیرد.» گفتنی است در جلسه سرنوشت‌ساز سازمان ژوپیلر لیگ بلژیک با باشگاه‌‌ها قهرمانی کلوب بروژ در فصل جاری این رقابت‌ها مورد تأیید اکثریت قرار گرفت.

زمان از سرگیری لیگ روسیه مشخص شد
فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد مسابقات لیگ این کشور از تاریخ 21 ژوئن(1 تیر) از سرگرفته می‌شود و تا تاریخ 22 جولای(1 مرداد) پرونده بازی‌ها بسته خواهد شد. فینال جام حذفی روسیه نیز قرار شد در تاریخ 25 جولای(4 مرداد) برگزار شود. زنیت که سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد، اکنون صدرنشین لیگ است و در آستانه قهرمانی قرار دارد.

کاسیاس: دشوار است که ۲ متر فاصله حفظ شود
 پائو گسول، بسکتبالیست مشهور اسپانیایی از طریق دایرکت اینستاگرام از ایکر کاسیاس درباره بازگشت فوتبال پرسید و دروازه‌بان اسپانیایی دراین خصوص گفت: «نمی‌دانم در فوتبال می‌توانند فاصله دو متری که درخواست کردند رعایت کنند یا نه‌. سخت است. من آن را کمی دشوار می‌بینم اما امیدوارم اشتباه کنم و همه چیز خوب پیش برود.»



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7349/14/543478/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها