اخبــــار




امروز، دیدار مجازی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب

با توجه به شیوع کرونا دیدار امسال دانشجویان با رهبر معظم انقلاب امروز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت به‌صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می‌شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها، طبق سنوات گذشته دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر فرزانه انقلاب برگزار می‌شود اما با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا دیدار امسال به‌صورت مجازی و ویدئو کنفرانس روز یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار می‎شود و تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‎های دانشجویی با رهبر انقلاب سخن خواهند گفت.‌

امیر سیاری: نباید به دست خود اطلاعات و اسرار نظامی را افشا کنیم

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه برای قطره قطره خون شهدا ارزش قائل هستیم، گفت: نیروی دریایی ارتش به برکت خون شهدا، مقتدرتر از قبل، مأموریت‌های محوله را انجام خواهد داد.
به گزارش فارس،‌ دریادار حبیب‌الله سیاری صبح دیروز با حضور در بیمارستان گلستان، از سه نفر از مجروحان حادثه ناو کنارک عیادت کرد و روند مداوا و درمان آنها را مورد ارزیابی قرار داد.
سیاری ادامه داد: اغلب مجروحان این حادثه  ترخیص شده‌اند و ۳ نفری که الان در این بیمارستان و یک نفری در بیمارستان چابهار به سر می‌برند، بزودی ترخیص خواهند شد و حال‌شان مساعد است. وی اظهار داشت: ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران هر هفته به طور متوسط یک رزمایش در زمین، هوا، دریا و زیر سطح داریم و در این رزمایش‌ها صحنه‌های واقعی نبرد با مهمات، موشک و تجهیزات نظامی تمرین می‌شود. در همه تمرینات نظامی و دریایی دنیا این‌گونه اتفاقات می‌افتد و مروری بر سوابق سوانح دریایی جهان کاملاً مؤید اتفاقات به مراتب بدتر است.  سیاری تصریح کرد: هیچ کشوری اسرار دفاعی خود را افشا نمی‌کند و ما نباید به دست خودمان اطلاعات و اسرار نظامی را به دشمن بدهیم.‌‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7349/2/543511/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها