سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213
کمک دولت به دستفروش‌ها / آقای حسینی از بابل: از مسئولان درخواست داریم نحوه کمک به افرادی را که شغل دستفروشی دارند یا کسانی که در رستوران‌ها کار می‌کنند اطلاع‌رسانی کنند.
نظارت بر قیمت‌ها / آقای بخشی از رضوانشهر: از دولت محترم تقاضا داریم برقیمت کالاهای اساسی بخصوص لبنیات نظارت بیشتری داشته باشد.
درخواست مددجویان مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ/ جمعی از مددجویان ندامتگاه حسن آباد شهرری: از ریاست محترم قوه قضائیه و نمایندگان خانه ملت تقاضا داریم تا برای بازدید از ندامتگاه تهران بزرگ واقع در منطقه حسن آباد شهرری جاده چرم شهر حضور پیدا کنند و دیداری چهره به چهره با برخی مددجویان داشته باشند تا علاوه بر رفع بخش وسیعی از مشکلات و گرفتاری‌های آنان ، تمهیداتی را نیز در خصوص آزادی تعدادی از زندانیان به همراه داشته باشد.
همسان سازی حقوق بازنشستگان/ فتح الله عدنی: مسئولان در اخبار اعلام کردند که حقوق جدید بازنشستگان با همسان سازی حقوق در فیش فروردین پرداخت می شود که پرداخت نشده است.
تعرفه خودروهای سنگین/ آقای جمالی از شهرکرد: از مسئولان محترم درخواست داریم تعرفه خودروهای سنگین را پایین بیاورند تا حداقل 2 الی 3 نفر به صورت شراکتی بتوانند این خودروها را تهیه کنند و ایجاد اشتغال شود.
مشکلات جاده رازمیان در الموت غربی/ آقای عبدی: جاده رازمیان در الموت غربی با فاصله 60 کیلومتری تا قزوین، متأسفانه علیرغم اینکه جاده کوهستانی و زیباست اما متأسفانه ناامن است و خط‌ کشی و حفاظ ندارد و آسفالت بسیار بدی دارد. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
تصاحب زمین‌های روستای فشخوان صومعه‌سرا/ آقای رضوی: مردم زمین‌های حریم رودخانه را تصاحب می‌کنند و درخت می‌کارند برای فروش. از مسئولان امور اراضی و باغ‌ها خواهشمندم رسیدگی کنند.
‌افزایش اتوبوس‌های خطی بی‌آرتی تجریش به راه‌آهن/ آقای مرتضوی: اتوبوس‌های بی‌آرتی میدان تجریش به‌میدان راه‌آهن در ساعات بعدازظهر هر 20‌دقیقه یکبار تردد می‌کنند و با توجه به شیوع بیماری کرونا اتوبوس‌ها پر‌از مسافر است. لذا از مسئولان خواهشمندم با توجه به شرایط خاص کنونی تعداد اتوبوس‌های این خط را افزایش دهند.
بوی نامطبوع گاوداری در کنار منازل مسکونی / جمعی از اهالی مورچه خورت: ما ساکنان مورچه خورت اصفهان مدت مدیدی است که از وجود یک گاوداری بزرگ در کنار منازل مسکونی شدیداً از جهت بوی نامطبوع، سروصدای بسیار و مشکلات متعدد آن بخصوص در این شرایط سخت و خطرناک کرونا در عذاب و ناراحتی هستیم. بدینوسیله از طریق آن رسانه محترم از مسئولان امر جهت رفع مشکل فوق‌الذکر عاجزانه و عاجلانه تقاضا داریم که بخاطر کودکان و خانواده‌هایمان اقدام لازم را انجام دهند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7349/1/543518/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها