اخبار




انهدام باند قاچاق دختران ایرانی

گروه حوادث /سرکرده بزرگ‌ترین باند قاچاق دختران ایرانی به خارج از کشور پس از 3 سال رصد اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی ناجا بازداشت شد.
به گزارش پلیس، سرکرده این باند مخوف با نام مستعار «الکس» با استفاده از دختران ایرانی و بهره کشی جنسی از آن‌ها، ثروت میلیاردی برای خود رقم زده بود. درآمد وی از فروش هر دختر ایرانی ماهانه ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان بود.
شهروز - س-، ملقب به الکس در سال ۹۰ و بعد از دیپورت شدن از دوبی، به همراه مادرش که تابعیت امریکا را دارد و یک دختر دیگر معروف به «مانلی» اقدام به تأسیس باند اسکورت دختران ایرانی کرد. وی پیش از سال ۹۰ مقیم امریکا بود که به علت فعالیت‌های غیرقانونی از این کشور دیپورت و مدتی در دوبی ساکن شد. او از دوبی نیز به علت ارتکاب جرایمی مانند تجاوز به زنان و دختران و گروگانگیری دیپورت شد تا به ایران بازگردد. این گروه تبهکار به مدت ٣ سال و با توجه به ارتباطات گسترده خود در کشورهای مختلف، دختران ایرانی را به منظور بهره‌کشی جنسی به خارج از کشور قاچاق می‌کردند و به فروش می‌رسانند. فعالیت‌های مجرمانه و ضدملی این گروه تبهکار در تمام مدت ٣ سال تحت رصد اطلاعاتی نیروی انتظامی قرار داشت و این نهاد پس از انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم با پلیس اینترپل، سرکرده این باند جنایتکار را در مالزی دستگیر و به کشور منتقل کرد.
گفتنی است علاوه بر دستگیری نفر اول باند قاچاق دختران ایرانی، تمام افراد این باند در داخل و خارج کشور نیز طی یک عملیات اطلاعاتی توسط پلیس امنیت عمومی ناجا دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

مرد قهوه چی به اتهام قتل محاکمه شد

گروه حوادث / صاحب یک قهوه خانه معروف در شمال تهران که شریکش را به قتل رسانده بود صبح دیروز در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.
به گزارش خبرنگار«ایران»، این حادثه خونین مرداد سال گذشته در قهوه خانه‌ای رخ داد که پاتوق سلبریتی‌ها و بازیگران سینما و تلویزیون بود.  متهم که مردی میانسال بود ضمن اعتراف به قتل شریکش گفت: ما 35 سال با هم دراین قهوه خانه کار می‌کردیم. آنجا به پاتوقی برای افراد معروف و پولدار تبدیل شده بود بعد از مدتی به شریکم گفتم سرقفلی مغازه را به من واگذار کن او هم پذیرفت اما نمی‌دانم چرا پشیمان شد و هر بار به بهانه‌ای از این کار طفره می‌رفت تا اینکه روز حادثه سر همین موضوع با هم درگیری لفظی پیدا کردیم و من هم عصبانی شدم و با چاقو او را زخمی کردم.  با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم روز گذشته در شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت. در ابتدای جلسه رسیدگی برای او درخواست اشد مجازات شد. در ادامه همسر و فرزند مقتول در جایگاه قرار گرفتند و برای قاتل درخواست قصاص کردند. در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت و در حالی که اتهام قتل را قبول داشت، گفت: آن روز من حالم خوب نبود فشار خونم بالا رفته و عصبی شده بودم او مثل برادرم بود و الان خیلی عذاب وجدان دارم.حتی روز قتل من در قهوه خانه ماندم تا پلیس بیاید و دستگیرم کند الان هم آنقدر شرمنده خانواده دوستم هستم که نمی‌توانم از آنها درخواست بخشش کنم.  بدین ترتیب در پایان جلسه قضات برای تصمیم‌گیری درباره این مرد وارد شور شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7351/14/543643/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها