نکاتی از قرارداد فدراسیون فوتبال با ویلموتس




مهدی تاج دوشنبه شب درباره زوایای پیدا و پنهان قرارداد مارک ویلموتس و فسخ این قرارداد توضیحاتی را بیان کرد که بخشی از صحبت‌های رئیس سابق فدراسیون فوتبال، در برنامه زنده فوتبال برتر را می‌خوانید:
 قرارداد ما با ویلموتس قرارداد بسیار خوبی بود ولی ما با ویلموتس در دعوا بودیم و به خاطر آن سکوت کردیم. الان هم اتفاقی نیفتاده است و هنوز پرونده در حال پیگیری است.
 برانکو، لوپتگی، رنار، هیرو و بلان هم به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شده بودند. از ابتدا ویلموتس جزو گزینه‌های ما بود، مرکز فرهنگی و تجاری مثل بقیه جاها هم پیشنهاد داده بود.
 این قرارداد محصول بچه‌های ما در بین‌الملل و حقوقی بوده است. آقای دکتر بیگلری، رئیس استیناف AFC  است. ایشان 20 روز قرارداد کی‌روش را با خانم اسدی تغییر داد. آقای بهروز زنجانی (مترجم همراه تاج) دوست کی‌روش بود که حقوقدان مربیگری است و همه بندها را نوشته است.
 ما با ویلموتس روی 2.200 میلیون یورو به توافق رسیدیم. یعنی در حدود 20 درصد روی عدد و رقم قرارداد قبلی‌اش گذاشتیم.
 کی‌روش برای ما 21 میلیون یورو در 2 دوره جام جهانی و جام ملت‌ها پول کسب کرد. جمع کل قرارداد کی‌روش با کل اردوها 10 میلیون و 600 هزار یورو شد و در واقع 10 میلیون یورو برای ما آورده داشته است.
 درباره بندی که جدا از پرداخت 3 ماه از قرارداد پس از فسخ، ویلموتس می‌تواند مبلغ بسیار بیشتری را طلب کند: این بند به این خاطر است که اگر ویلموتس فاکتور جدیدی ارائه کرد، پرداخت شود وگرنه حقوق همان 2 میلیون و 200 هزار یورو است.
 از ورود نهادهای نظارتی به این پرونده استقبال می‌کنم. آقای پژمان‌فر، قاضی‌زاده و هم نمایندگان و تمامی دستگاه‌های نظارتی می‌توانند این قرارداد را بخوانند و ما هم پاسخگو هستیم.
 بحث بازنشستگی در فدراسیون فوتبال 65 سالگی است. اینکه رئیس فیفا یا بن سلمان به ایران بیایند تا از من درباره خطر بازنشستگی حمایت کنند، اصلاً درست نیست. به نظرم این حرف‌ها تهمت است و هیچ هماهنگی در این باره صورت نگرفت. در آنجا 30 سؤال شد که یکی هم بحث بازنشستگی بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7366/14/545154/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها