اخبـــــار




ماجرای مرگ راننده فراری در عسلویه

گروه حوادث / راننده‌ای که بدون توجه به فرمان ایست پلیس در مسیر خلاف جهت خودروها حرکت می‌کرد در عملیات تعقیب و گریز به ضرب گلوله مأموران کشته شد.
سرهنگ فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه درباره مرگ این راننده گفت: روز جمعه مأموران انتظامی شهرستان عسلویه متوجه خودرویی شدند که خلاف جهت حرکت خودروها با سرعت بالا در حرکت است که پلیس به این خودرو مشکوک شده و با هشدار و دستور ایست قصد توقف آن را داشت اما راننده توجهی به هشدار مأموران نکرده و با افزایش سرعت، قصد داشت با زیر گرفتن مأموران اقدام به فرار کند. پس از طی مسافتی مأموران پلیس مجبور به استفاده از سلاح شدند و در ابتدا با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کردند، ولی باز راننده خودرو توجهی به هشدار پلیس نکرد، در این مرحله مأموران پلیس به قصد شلیک به لاستیک و توقف خودرو تیراندازی کرده اما گلوله کمانه کرده و به راننده خودرو برخورد می‌کند و باعث فوت وی می‌شود.
به‌گزارش روابط عمومی پلیس بوشهر، فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه با بیان اینکه وی فردی سابقه‌دار بوده و در سال گذشته نیز موادمخدر از وی کشف شده بود، تصریح کرد: به‌منظور روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه، تا وصول دستورات قضایی موضوع توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

24 خودرو در پارکینگ آتش گرفت

گروه حوادث: آتش‌سوزی در پارکینگ عمومی شهرستان پردیس، ۲۴ خودرو را سوزاند.
به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در پارکینگ عمومی شهرستان پردیس، بلافاصله مأموران انتظامی و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند؛در بررسی به‌عمل آمده از محل حادثه مشخص شد که پارکینگ عمومی پردیس به‌ دلایلی نامعلوم دچار حریق شده و  ۲۴ خودروی سواری و وانت‌بار دچار آتش سوزی شده و خساراتی به آنها وارد شده است.

انفجار پاوربانک خودرو را سوزاند

گروه حوادث / یک دستگاه پاور بانک که داخل خودرو زیر تابش مستقیم نور خورشید قرار داشت منفجر شد و خودرو آتش گرفت.
محمد مهدی سلیمان رضوی مسئول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور به ایسنا گفت: این حادثه ظهر روز جمعه رخ داد و بررسی کارشناسان نشان می‌دهد پس از آنکه این خودرو در معرض تابش مستقیم خورشید قرار گرفته بود یک دستگاه پاور بانک که داخل خودرو بود بر اثر گرما و داغ شدن منفجر شد،البته مالک خودرو با اقدام بموقع و با استفاده از یک دستگاه خاموش‌کننده دستی  آتش را مهار کرده و مانع  خسارت جدی شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه خودرو در محل، پارک بوده و سرنشینی داخل خودرو حضور نداشته این حادثه هیچ‌گونه خسارت جانی در پی نداشت و فقط در اثر آن، شیشه جلو خودرو شکست و به داشبورد، روکش‌ فرمان و همچنین سقف خودرو خساراتی وارد شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7373/12/545960/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها