اخبــــار




خط خوردن از تیم ملی به‌دلیل تمسخر کرونا

سایت اسپورت عراق خبر داد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این کشور، ضرغام اسماعیل و علاء مهاوی دو بازیکن تیم ملی را به‌دلیل انتشار ویدئوی تمسخرآمیز درباره بیماری کرونا از حضور در تیم ملی محروم کرد. همچنین این بازیکنان خاطی به مبلغ 2 میلیون دینار جریمه نقدی شدند. این دو بازیکن با انتشار ویدئویی، بیماری کرونا و مردم را به‌خاطر توجه به هشدارهای بهداشتی تمسخر کرده‌اند.

تصمیم عجیب کمیته داوران فدراسیون فوتبال

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در نظر دارد برای تقویت آمادگی داوران لیگ برتری، جلسه‌ای یک روزه را در هفته جاری برگزار کند؛ جلسه‌ای که در آکادمی ملی فوتبال برگزار خواهد شد. در حالی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بارها از باشگاه‌ها درخواست داشته‌اند از عوامل خود تست کرونا بگیرند، برای این کلاس تصمیم بر آن است که فقط از داورها و نه کمک داور‌ها تست کرونا گرفته شود! جالب اینکه زمان تست کرونای داوران هم صبح روز دوشنبه (همان روز برگزاری کلاس‌) در نظر گرفته شده است در حالی که جواب این تست‌ها حداقل 48 ساعت بعد آماده خواهد شد.

نشات اکرم: فوتبال ایران مغز متفکرش را از دست داد

نشات اکرم، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال عراق درخصوص جدایی کارلوس کی‌روش از تیم ملی فوتبال ایران به ایرنا گفت: «ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد که در اروپا بازی می‌کنند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. فوتبال ایران با رفتن کارلوس کی‌روش، مغز متفکر و برنامه‌ریز خود را از دست داد اما نباید فراموش کنیم ایران همیشه یک رقیب جدی برای ماست.»

فرصت‌سوزی بارسا مقابل لوپتگی

هفته سی‌ام لالیگا بامداد شنبه با تساوی بدون گل تیم‌های سویا و بارسلونا پیگیری شد تا رئال مادرید فرصت صدرنشینی را (با توجه به عملکرد بهتر مقابل بارسلونا در دیدارهای رودررو) داشته باشد. از زمان روی کار آمدن کیکه‌ستین در بارسلونا، بلوگرانا (آبی اناری ها) در 3 دیدار از 5 دیدار خارج از خانه خود در زمینه گلزنی ناکام مانده تا آماری فاجعه‌بار برای بارسلونا با چنین مهاجمان سرشناسی محسوب شود. جرارد پیکه، مدافع بارسلونا درخصوص تساوی‌های پی در پی تیمش و اختلاف 3 امتیازی صدرنشین لالیگا (بارسلونا) با رئال مادرید در فاصله 8 هفته تا پایان مسابقات گفت: «قهرمانی در لیگ بسیار سخت خواهد بود. ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما رئال مادرید امتیازات بسیار کمی از دست خواهد داد.» پس از پایان این دیدار جولین لوپتگی، سرمربی سویا تأکید کرد که تیمش شایسته پیروزی مقابل بارسلونا بود. لوپتگی در سال 2018 سرمربی رئال مادرید بود و حالا با 2 امتیاز حساسی که از بارسلونا گرفت، شانس قهرمانی تیم سابقش در لالیگا را بالا برد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7373/18/546000/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها