اخبــــار




سردار دبل کرد، زنیت قهرمان شد

تیم زنیت سن‌پترزبورگ یکشنبه شب با کسب پیروزی 4 بر 2 مقابل کراسنودار 4 هفته پیش از پایان فصل جاری لیگ برتر روسیه دومین جشن قهرمانی را برپا کرد.  سردار آزمون زننده 2 گل زنیت در دقایق 5 و 52 بود و بعد از اتمام بازی جایزه بهترین بازیکن میدان را کسب کرد. سردار بعد از دیدار با کرسنودار پیامی درباره قهرمانی تیمش داد و گفت: «اول از خانواده‌ام تشکر می‌کنم. بعد از همسرم که همیشه پیش من بوده و به پیشرفتم فکر کرده. از دوستانم که در شرایط سخت من را تنها نگذاشتند هم تشکر می‌کنم. با وجود شرایط کنونی جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا هواداران را در قلب‌مان حس می‌کنیم و این قهرمانی را به همه تبریک می‌گویم. هدفم قهرمانی با تیم زنیت در لیگ برتر روسیه بود. هدف بعدی‌ام قهرمانی جام حذفی است.»

توصیف جالب AFC از بازی ایران و امریکا

صفحه توئیتر AFC  دیروز به یادآوری پیروزی تاریخی 2-1 تیم ملی ایران مقابل امریکا در جام جهانی 1998 پرداخت. کنفدراسیون فوتبال آسیا از این دیدار با لفظ «مادر همه بازی‌ها» استفاده کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته نیز درباره این بازی تاریخی گزارشی کامل ارائه داده بود. این پیروزی، اولین برد تاریخ تیم ملی ایران در تاریخ جام جهانی به شمار می‌آید.

پیشنهاد AFC برای برگزاری لیگ قهرمانان آسیا

نشریه «استاد الدوحه» قطر خبر داد کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد کرده تا رقابت‌های این فصل تا مرحله نیمه نهایی به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور به دو بخش شرق و غرب برگزار شود. طبق توافق صورت گرفته قرار است ادامه مرحله گروهی و مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 از تاریخ 14 سپتامبر (24 شهریور) تا 29 همین ماه (8 مهر) به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور برگزار شود. مرحله یک چهارم در تاریخ 4 نوامبر (14 آبان) و نیمه نهایی 25 نوامبر (5 آذر) و فینال در تاریخ 5 دسامبر (15 آذر) به صورت تک بازی برگزار شود.

دانشگر: تنگی نفس دارم و در قرنطینه هستم

محمد دانشگر، مدافع استقلال که به کرونا مبتلا شده گفت: «کمی مواقع خواب تنگی نفس دارم و آن زمان‌ها اذیت می‌شوم. چند روز پیش هم تب و لرز داشتم و خودم حس کردم اتفاقی افتاده است. همان روزی که جواب تست‌های ما مثبت اعلام شد، به خانه آمدم و دیگر بیرون نرفتم. بقیه بچه‌های تیم هم در خانه قرنطینه هستند. یکسری از بچه‌ها حس بویایی خود را از دست داده‌اند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7387/18/547659/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها