اخبــــار



از سوی رگولاتوری به دلیل گرانفروشی اینترنت صورت گرفت
ابلاغ جریمه 2 میلیارد تومانی به اپراتورها

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی(رگولاتوری) از ابلاغ جریمه ۲ میلیارد تومانی به اپراتورها (ایرانسل و همراه اول) خبر داد.
به‌گزارش ایرنا، حسین فلاح جوشقانی رئیس رگولاتوری اعلام کرد: به‌دلیل برنگشتن تعرفه اینترنت به حالت اولیه از سوی اپراتورها و تداوم تخلفی که صورت گرفته است، جریمه دو میلیارد تومانی به دو اپراتور ایرانسل و همراه اول ابلاغ شد.
معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: در جلسه روز شنبه (28 تیرماه) کمیسیون تخلفات، جریمه دو میلیاردی را در پروانه‌های اپراتورها اعمال و به آنها ابلاغ کردیم.
وی افزود: جریمه نقدی قدم اول برای برخورد با تخلف صورت گرفته است و در صورت استمرار این مسأله، قطعاً روال‌های دیگر را در پیش خواهیم گرفت؛تعلیق، کاهش مدت اعتبار پروانه و مواردی از این دست، مصوبه‌های قانونی است که می‌توانیم با استناد به آنها تخلفات را پیگیری کنیم.

مرجعیت داوری ثبت اختراعات
به پژوهشگاه فضایی ایران محول شد

پژوهشگاه فضایی ایران موفق به کسب مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه فناوری نانو از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شد.
به‌گزارش«ایران»، هادی رضائی، معاون پژوهش و فناوری از موفقیت پژوهشگاه فضایی ایران در کسب مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه فناوری نانو از سازمان ثبت اسناد و املاک کشورخبر داد.
وی افزود: با تلاش محققان و پژوهشگران و پیگیری مستمر این پژوهشگاه، مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه‌های مختلف فناوری نانو از مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اخذ شد. رضایی ادامه داد: پیرو استعلام توانمندی‌های پژوهشکده سامانه‌های حمل‌ونقل فضایی پژوهشگاه فضایی ایران در حوزه فناوری نانو و رایزنی‌های انجام شده توسط اداره تجاری‌سازی پژوهشگاه با مرکز مالکیت معنوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پژوهشگاه فضایی ایران موفق به کسب مرجعیت داوری ثبت اختراعات در حوزه فناوری نانو شد که این موضوع سبب افزایش مشارکت و نقش پژوهشگاه در تثبیت مالکیت فکری و همچنین به‌روزرسانی دانش پژوهشگران پژوهشگاه در این حوزه خواهد شد.
معاون پژوهش و فناوری پژوهشگاه فضایی ایران افزود: در سال‌جاری، پیگیری مرجعیت داوری در سایر حوزه‌های خاص علوم و فناوری‌های، با مشارکت پژوهشگران توانمند پژوهشگاه در دستور کار اداره تجاری‌سازی این معاونت قرار دارد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7398/17/548901/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها