اخبــــار



پاشازاده: گل‌گهر کار بدی کرد، شخصیت داشته باشید

مهدی پاشازاده، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر درباره شکست 4 بر 2 تیمش مقابل گل‌گهر به تسنیم گفت: «تیم از لحاظ روانی و بدنی خیلی عقب است. داور یک پنالتی در نیمه دوم به آنها داد و این پنالتی هدیه صددرصدی داور بود. حاضرم درباره این پنالتی با هر کسی بحث کنم. متأسفانه همه با هم و حتی با کسی که در تلویزیون است، هماهنگ هستند. این فوتبال را تعطیل کنید و بگویید ما تشخیص می‌دهیم چه نتیجه‌ای رقم بخورد.» او درباره اینکه شب مسابقه اعلام شد 12 نفر از اعضای تیم گل‌گهر به کرونا مبتلا شده‌اند، افزود: «این هم کار خیلی بدی بود که شروع کردند. کدام 12 نفر کرونا گرفتند؟ قبلاً باید با مسائلی چون ناداوری، دلالی و جادوگری مبارزه می‌کردیم و حالا هم کرونا بهانه همه شده است. به هر کسی دست می‌زنیم می‌گوید کرونا دارم. کمی شخصیت داشته باشید.»

باشگاه گل‌گهر: حرف‌های پاشازاده حاکی از کمبود تجربه است
باشگاه گل گهر سیرجان در واکنش به مصاحبه‌های سرمربی و سرپرست تیم فوتبال شاهین بوشهر بیانیه‌ای صادر کرد. در بیانیه باشگاه گل‌گهر آمده است: «پس از پیروزی مقتدرانه و شیرین تیم فوتبال گل گهر که با شرایطی پر از استرس و نگرانی رقم خورد، متأسفانه مصاحبه‌هایی ناآگاهانه انجام شده و فاصله زیادی با حقیقت دارد. این دوستان مدعی شده‌اند مثبت اعلام شدن تست کرونای 12 نفر از اعضای گل گهر و مشخص نبودن برگزار شدن یا نشدن مسابقه تمرکز آنها را به هم زده و حتی آقای پاشازاده این ماجرا را «کثیف» خطاب کرده‌اند! عجیب است و باعث تأسف. این حرف‌ها حاکی از کمبود تجربه است.»

تمجید سایت پرتغالی از طارمی بعد از ثبت یک رکورد

سایت پرتغالی observador نوشت:
«مهدی طارمی بار دیگر در ترکیب ریو آوه پرتغال درخشید و اسلحه این تیم برای نبرد با سانتاکلارا بود. فصل خوب ریوآوه با تساوی ۲- ۲ تکمیل شد. این نتیجه باعث شد ریوآوه ۵۲ امتیازی شود و بهترین نتیجه در تاریخ حضور در لیگ پرتغال را ثبت کند. همچنین طارمی با زدن 2 گل در این دیدار، شمار گل‌هایش در این فصل را به عدد ۱۶ رساند تا با یک گل کمتر در رده دوم جدول گلزنان قرار بگیرد.»

مهدی: اگر کمیته استیناف رأی دهد، بازی پارس‌
و استقلال را از جدول خارج می‌کنیم

سهیل مهدی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص اعلام زمان برگزاری دو مسابقه معوقه از هفته بیست و سوم لیگ برتر پیش از صدور رأی کمیته استیناف که مورد اعتراض باشگاه پارس جنوبی جم قرار گرفته، اظهار داشت: «اعلام زمان برگزاری این بازی‌ها به این خاطر است که ما باید برنامه را اعلام کنیم اما برگزاری آن منوط به اعلام رأی ارکان قضایی فدراسیون است. اگر بگویند بازی برگزار شود، ما بازی را برگزار می‌کنیم و اگر بگویند نه یا تصمیم دیگری بگیرند، خود به خود این بازی‌ها را از جدول مسابقات خارج می‌کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7398/18/548906/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها