۵۱ میلیمتر باران در سرباز بارید




گروه ایران زمین/ مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت سامانه بارشی مونسون هند با ۵۰.۵ میلیمتر باران در ایستگاه بارانسنجی«مچان» سرباز ادامه یافت.به گزارش ایرنا محسن حیدری اظهارداشت: همان‌طور که انتظار می‌رفت موج دوم بارش‌های مونسون از بعدازظهر شنبه در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان آغاز شد و در شبانه‌روز گذشته نیز بارندگی‌ها ادامه یافت.
وی افزود: بیشترین بارش‌های شبانه‌روز گذشته به ترتیب از ایستگاه‌های «مچان» سرباز با ۵۰.۵، «کجدر» سرباز ۲۳، «رئیس آباد» سرباز ۱۰، «پیپ» نیکشهر ۹، «چانف» نیکشهر و «ساربوک» قصرقند ۷ میلی‌متر بارش گزارش شده است.
سیلاب به ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های قلعه‌گنج خسارت وارد کرد
از سوی دیگر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از خسارت سیلاب به ۳۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان قلعه‌گنج خبر داد.
مسعود جمیلی بیشترین میزان خسارت سیلاب شبانگاه گذشته را در مناطق کوهستانی بالا دست و راه‌های روستایی قلعه‌گنج عنوان کرد و از خسارت سیلاب به ۱۷دستگاه آبنما در محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.
وی با بیان اینکه در این فصل بارش باران‌های سیل آسا محورهای ارتباطی شهرستان قلعه‌گنج را تهدید می‌کند، اظهار داشت: به‌طور میانگین در هر ماه ۶ تا هشت مورد بارندگی در این منطقه ثبت می‌شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7411/6/550426/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها