واکنش کفاشیان به توقیف اموال خودش و فدراسیون از سوی شستا

منتظریم ببینیم چه بلایی سرمان می‌آید!



در روزهای اخیر اخباری مبنی بر صدور دستور توقیف اموال فدراسیون فوتبال با پیگیری‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) از طریق مراجع قضایی صادر شده که هنوز واکنشی از سوی این فدراسیون به‌دنبال نداشته است. در این زمینه شایعاتی مبنی بر واگذاری چک ارزی فدراسیون فوتبال به شستا برای تأمین مطالبات مارک ویلموتس وجود دارد که ظاهراً امضای علی کفاشیان پای این برگه چک وجود داشته و حالا به جز فدراسیون، پای کفاشیان هم به پرونده باز شده است در حالی که او در آن دوران محروم و از فدراسیون دور بود. نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، درباره اخبار مربوط به این موضوع و سکوت فدراسیون فوتبال به ایسنا گفت: «من چند روزی است که به ساختمان فدراسیون فوتبال نرفتم که ببینم باز است یا نه. بسته بودنش را هم نمی‌دانم. تا الان که چیزی نشنیده‌ام.»
او در واکنش به اینکه بالاخره شستا چک ارزی ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال را از طریق مراجع قضایی برگشت زده یا خیر گفت: «من چیزی نشنیدم. ظاهراً فدراسیون برای ضمانت ۲ میلیون یورویی که دریافت کرده بود، چکی را به شستا داده. این پول هم الان در فیفا موجود است اما هنوز نتوانستند دریافت کنند. فعلاً که فدراسیون نرفتم و رسانه‌ها را می‌خوانیم و منتظریم ببینیم چه بلایی به سرمان می‌آید. (با خنده)
کفاشیان به اینکه ظاهراً امضای او هم ضمیمه چک ارزی ارائه شده به شستا بوده و حالا حساب و اموال او هم تا زمان تسویه حساب با شستا توقیف می‌شود، چنین واکنشی داشت: «من که زمان حضور ویلموتس محروم بودم. من چیزی ندیدم و امضا نکردم. شاید فدراسیون از حسابی به شستا چک داده که امضای من هم از قدیم تعهد آور بوده است. معمولاً امضای رئیس، نایب رئیس و خزانه دار در این قبیل اسناد تعهد آور است اما از زمانی که در سال ۹۷ بازنشسته شدم، هیچ مدرکی را امضا نکرده‌ام. ضمن اینکه فدراسیون این پول را دارد ولی حالا نمی‌تواند به ایران بیاورد. وزارت ورزش باید در این زمینه کمک کند تا مشکلات را حل کنیم.» کفاشیان درباره حل ایرادهای مربوط به اساسنامه همچنین نظر داد: «ما حدود یک ماه قبل ایرادها را در هیأت رئیسه برطرف کردیم و برای فیفا فرستادیم. در دوران ریاست من هم وقتی اصلاحات انجام شد و به فیفا رفت، آنها پاسخی ندادند. الان هم پاسخی ندادند که می‌تواند مبنی بر نبودن ایراد در اساسنامه باشد. چون اگر اساسنامه اشکالی داشت، سریعاً پاسخ می‌دادند. به نظرم اساسنامه تأیید می‌شود. اگر نظری داشتند می‌گفتند. حالا ما باید با آنها مکاتبه کنیم و بگوییم می‌خواهیم انتخابات را برگزار کنیم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7411/18/550492/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها