اخبار



پیشکسوت کشتی دار فانی را وداع گفت

محمدرضا نوایی پیشکسوت کشتی، دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان، مربی اسبق تیم ملی، مدرس کشتی، گزارشگر و مفسر کشتی دار فانی را وداع گفت. روزنامه ایران درگذشت استاد محمدرضا نوایی را به خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید آرزوی غفران و برای بازماندگان طلب صبر دارد. گفتنی است، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در پیامی، درگذشت استاد نوایی را تسلیت گفت.

برنامه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اعلام شد

بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد و قرار است سال آینده برگزار شود، از روز سه‌شنبه ۲۴ آگوست (۲ شهریور ۱۴۰۰) با برگزاری مراسم افتتاحیه آغاز می شود و روز یکشنبه ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید. نخستین مدالی که قرار است در این رویداد توزیع شود، روز ۲۵ آگوست و در دوچرخه‌سواری تایم تریل بانوان است. در روز نخست علاوه بر دوچرخه‌سواری، در رشته‌های شنا، راگبی با ویلچر، شمشیربازی با ویلچر، بسکتبال با ویلچر، تنیس روی میز و گلبال نیز مسابقاتی برگزار می‌شود و در شنا و شمشیربازی مدال توزیع خواهد شد.همچنین در روز پایانی و پیش از برگزاری مراسم اختتامیه که همچون مراسم افتتاحیه از ساعت ۲۰ تا ۲۳ به وقت توکیو برگزار می‌شود، فینال مسابقات بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی، دوومیدانی و بدمینتون انجام خواهد شد.

انتقاد از تخریب ورزشگاه شیرودی

غلامحسین فرزامی، مدافع دهه 40 استقلال و تیم ملی با اعلام اینکه قرار است ورزشگاه شهید شیرودی را خراب کنند و یک مجتمع تجاری راه‌اندازی کنند، به ایسنا گفت: «شرکت توسعه و تجهیز این حرکت را می‌خواهد انجام دهد و با این کار می‌خواهند به پول برسند. آقای مظلومی که موافق چنین حرکتی است، نمی‌داند اینجا تاریخ ایران است. یعنی چه اینجا به درد ورزش نمی‌خورد؟ در هر رشته ورزشی هنوز مردم به آنجا می‌روند و ورزش می‌کنند. ما نمی‌گذاریم شیرودی خراب شود چون جوانی ما در آنجا سپری شده است.»

پاسخ سرمربی آنتورپ درباره وضعیت بیرانوند

سرمربی آنتورپ که توانست اولین قهرمانی خود را در این تیم با بالابردن جام حذفی بلژیک به دست بیاورد، در این فصل دو دروازه‌بان خوب خریده است. ژان بوته فرانسوی و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران. به گزارش سایت دالماپورتال، ایوان لکو سرمربی کروات آنتورپ در پاسخ به این سؤال که از بین این دو دروازه‌بان کدام یک دروازه‌بان اصلی آنتورپ در فصل جدید هستند، گفت: «بهترین و آماده‌ترین دروازه‌بان در هر بازی به میدان خواهد رفت. مربی دروازه‌بان‌ها به خوبی با دروازه‌بان‌ها کار خواهد کرد و نظر او برای من بسیار اهمیت دارد که کدام دروازه‌بان آمادگی بیشتری دارد.» گفتنی است بیرانوند به دلیل مشکلات و شیوع کرونا کمی دیرتر از رقیب خود به بلژیک رسید و بعد از دو هفته قرنطینه به تازگی تمرینات خود را در این تیم شروع کرده است.

حاج صفی: منتظر ایران در جام جهانی باشید

احسان حاج‌صفی، مدافع ‌هافبک تراکتور و تیم ملی که در 2 جام جهانی و 3 جام ملت‌ها بازی کرده حالا با امیدواری به آینده تیم ملی نگاه می‌کند. او به مجله فدراسیون فوتبال گفت: « تیم ملی در راه جام جهانی دچار افت شد ولی امیدوارم با اسکوچیچ به روزهای اوج برگردد، شرایط گروهی خیلی سخت است و امیدوارم اوضاع‌مان بهتر شود و از این گروه به مرحله بعد برویم و مانند دورهای قبلی به جام جهانی صعود کنیم. منتظرمان در جام جهانی باشید.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7411/18/550493/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها