ساخت PDF با پشتیبانی از زبان فارسی




تهیه نسخه PDF از متن‌ها، گزارش‌ها و... برای بسیاری از افراد ازجمله دانشجویان، محققان، سازمان‌ها و... از اهمیت بسیاری برخوردار است به همین دلیل هم فعالان عرصه نرم افزاری تاکنون چندین نرم افزار ویژه تبدیل متن به پی دی اف را طراحی کرده‌اند.
یکی از این نرم افزارها Nitro Pro است که ابزاری قدرتمند برای ساخت فایل‌های پی دی اف با پشتیبانی کامل از زبان فارسی محسوب می‌شود. این نرم افزار امکان ساخت ساده و سریع اسناد پی دی اف با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می‌دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده، گزارشات و... باشند. از امکانات به روز شده این نرم افزار می‌توان به پیش نمایش لایه‌های فایل قبل از ساخت فایل اشاره کرد. اضافه شدن ابزار اندازه‌گیری و نیز امکان اشتراک‌گذاری اسناد به‌صورت Cloudاز دیگر ویژگی‌های جدید این نرم افزار به شمار می‌رود.
Nitro Pro همچنین قابلیت ساخت پی دی اف و اسناد PDF/A به‌صورت مجازی از پنجره‌های فایل‌های مختلف و نیز تبدیل فرمت و ترکیب فایل‌های درون یک سند پی دی اف را داراست.تبدیل تمامی فایل‌ها به پی دی اف به‌صورت دسته‌ای، اسکن صفحات کاغذ و تبدیل به پی دی اف، ساخت PDF با یک کلیک از نرم افزارهای مایکروسافت ورد، اکسل و پاورپوینت بخشی دیگر از توانمندی‌های این نرم افزار است.با کمک این نرم افزار همچنین می‌توان متن را با حفظ فرمت آن شامل فونت، رنگ و سایز، کپی کرد و با تغییر سایز، چرخاندن، برش، برگرداندن، جایگزینی و... به ویرایش عکس‌ها نیز پرداخت. اضافه کردن واترمارک و متن به تمامی صفحات، اضافه کردن و ویرایش بوکمارک‌ها و همچنین ساخت خودکار لینک‌ها بر پایه کلمات کلیدی و شماره‌های صفحات از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از زبان‌های مختلف را دارد و می‌توان با استفاده از مداد این نرم افزار، نقاشی‌های مختلف شامل خطوط، پیکان‌ها، مربع‌ها، چند شکلی‌ها و... را به آن اضافه کرد. این نرم افزار را می‌توانید به طور رایگان از وب سایت P30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7442/17/554347/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها