اخبــــار




فیفا امروز پرسپولیس را محروم می‌کند

دیروز مهلت سرخ‌ها برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ به پایان رسید و باتوجه به اینکه فیفا نیز مهلتی به پرسپولیسی‌ها نداده، آن‌ها در انتظار اعلام نتیجه از سوی فیفا خواهند بود. دارو بوشیچ، وکیل برانکو در این خصوص اعلام کرد کمیته انضباطی فیفا پس از طی مراحل قانونی امروز رأی پرونده برانکو را اعلام کرده و حکم محرومیت پرسپولیس را ابلاغ خواهد کرد. پرسپولیس تاکنون ۳۰ درصد از حقوق یک میلیون و ۵۰ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کردند اما باقی مانده این رقم هنوز حتی تأمین هم نشده است. باشگاه پرسپولیس همچنان در تلاش است تا باقی مانده مطالبات حدود 780 هزار دلاری برانکو را هر چه زودتر پرداخت کند، اما برای این کار بار دیگر فرصت  2 هفته ای را از سرمربی کروات خواسته است. وکیل برانکو در آخرین نامه خود به فیفا اعلام کرده که پرداختی صورت نگرفته و دیگر مهلتی به پرسپولیس نخواهند داد.

دانشگر تمدید کرد، ماهینی سایپایی شد

محمد دانشگر مدافع استقلال که قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود، دیروز در هتل محل مذاکرات آبی‌ها با نفرات مورد نظر حضور یافت و جلسه‌ای چند ساعته را با احمد سعادتمند داشت. در پایان این جلسه دانشگر با مدیرعامل استقلال به توافق رسید و با قراردادی 2 ساله در جمع آبی‌ها ماندنی شد. به این ترتیب، او برای همراهی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا نیز عازم قطر خواهد شد. علی کریمی هم که هنوز قرارداد خود را تمدید نکرده، جمعه با حضور در مجموعه انقلاب در کنار سایر بازیکنان این تیم مانند فرشید اسماعیلی، عارف غلامی و شاهین طاهرخانی که به قطر نرفته بودند و قرار بود با حل مشکل ویزا دیشب راهی این کشور شوند، تمرین کرد. گفتنی است بنابر اعلام باشگاه فولاد، قرارداد آیاندا پاتوسی‌ هافبک اهل آفریقای جنوبی این تیم به مدت دو فصل دیگر و به صورت دائمی تمدید خواهد شد. حسین ماهینی که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم از پرسپولیس جدا و راهی نساجی شده بود، طی توافقی که با ابراهیم صادقی داشت، به عضویت سایپا درآمد.

قرارداد مغانلو با سانتاکلارا

شهریار مغانلو مهاجم فصل گذشته پیکان با باشگاه سانتاکلارای پرتغال قرارداد امضا کرده است. قرار است ویزای مغانلو برای رفتن به پرتغال امروز یا فردا صادر شود تا این بازیکن برای عقد قرارداد رسمی با سانتاکلارا راهی پرتغال شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7442/18/554416/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها