سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می‌کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

حقـــوق‌ها را افزایــش ندهید اما جلوی تورم را بگیرید/ آقای مسعود دلسوز: قبل از اینکه حقوق بازنشستگان همسان سازی شود قیمت‌ها اینقدر بالا رفت که اصلاً افزایش حقوق به چشم نمی‌آید. هنوز حقوق بازنشستگان بالا نرفته قیمت‌ها چند برابر شده؛ لطفاً حقوق‌ها را افزایش ندهید و جلوی تورم را بگیرید.
دلالان دارو در اطرف داروخانه‌ها/ حسن انجمنی: متولیان امور دارو باخبر هستند که دلالان دارو در اطراف داروخانه ارتش در میدان حر اقامت گزیده‌اند؟
اکثر مشکلات قضایی خانوادگی هستند/ عظیم موسوی: یکی از بزرگترین مشکلات در کشور، مشکلات قضایی است که اگر آمار درست گرفته شود، بیش از 70 درصد آن اختلافات خانوادگی است. اختلافات ملکی بین برادر و خواهر و زن و شوهر.من پیشنهاد می‌کنم برای اینکه حجم این اختلافات کم شود، این اختلافات را در خانواده‌ها حل کنند و خانواده آن را صورتجلسه کنند. اگر طرف مقابل قبول نکرد، به دادگاه مراجعه کنند. همیشه در یک دعوای خانوادگی یک نفر می‌خواهد سر بقیه کلاه بگذارد.
در بلوار‌ها از لامپ‌های سفید و کم مصرف استفاده شود/ یک شهروند: نور لامپ‌های سفید در شرایط مساوی، بیشتر از نور لامپ‌های زرد (آفتابی) است، پیشنهاد می‌کنم برای صرفه جویی در مصرف برق و ایجاد روشنایی بیشتر از لامپ‌های سفید و کم مصرف‌تر در تیرهای برق  بلوارهای بعضی  شهرها استفاده کنند، چراکه پرنورتر و طبیعی‌تر است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7453/1/555720/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها