بنگاه




برگزاری چهارمین جشنواره قرض‌الحسنه بانک سینا

در پی استقبال هموطنان از مشارکت در امر نیک قرض‌الحسنه و افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز، روابط عمومی بانک سینا ضمن قدردانی از این عزیزان اعلام کرد: قرعه کشی چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک روز دوشنبه 7 مهرماه جاری با حضور نمایندگان دادستان کل کشور و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. در چهارمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا، جوایز متعددی شامل 5 جایزه ویژه 1 میلیارد ریالی، 35 کمک هزینه تأمین مسکن هر یک به مبلغ 350 میلیون ریال، 35 کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به ارزش 250 میلیون ریال، 35 کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش 100 میلیون ریال و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر به برندگان اهدا خواهد شد.

تولید انبوه موتور XU پلاس تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران خودرو (ایپکو) با اشاره به پروژه ارتقای موتور XU گفت: تا اواخر مهر ماه، حدود ۵۰ دستگاه از این موتور در خطوط ایران خودرو مونتاژ خواهد شد و در صورت تکمیل خطوط توسط سازندگان، تا پایان امسال این پروژه به مرحله تولید انبوه خواهد رسید.  به‌گزارش ایکوپرس، مهدی رجبعلی، با اشاره به برنامه‌های ایپکو برای امسال، عنوان کرد: سال گذشته با هماهنگی تمام بخش‌های ایران خودرو، نقشه راه قوای محرکه ایران خودرو تا سال ۱۴۱۰ ترسیم شد. در این اقدام، متناسب با محصولات تولیدی ایران خودرو تا سال مذکور، نیازمندی هر یک از طرح‌های محصولی به قوای محرکه مورد بررسی قرار گرفت، بر همین اساس، طرح و پروژه‌های مختلف در راستای این نقشه راه آغاز شده است. رجبعلی با اشاره به بهبودهای صورت گرفته در موتور XU، اظهار کرد: رتبه آلایندگی این موتور ارتقا یافته و مصرف سوخت آن حدود ۱.۲ لیتر کاهش یافته است.

آغاز به‌کار رسمی پردیس نوآوری‌های حقوقی و قضایی

 پردیس نوآوری‌های ‌حقوقی و قضایی به‌صورت رسمی با همکاری مشترک بین قوه قضائیه، صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از روز چهارشنبه دوم مهرماه آغاز به کار کرد. به‌گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، در آیین افتتاح رسمی این پردیس، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر علی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی و جمعی از معاونان و مدیران قوه قضائیه حضور داشتند. در این مراسم دکترعلی وحدت رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در سخنانی با اشاره به توان اکوسیستم نوآوری کشور در رفع نیازهای فناورانه کشور گفت: امروز شرکت‌های دانش بنیان با تلاش دولت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری توسعه یافته‌اند. شرکت‌های دانش بنیان همان‌طور که در مواجهه با شیوع کرونا اثبات کردند، توان رفع نیازهای مهم کشور را دارند. صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در این عرصه توانست از 62 طرح اصلی تولید اقلام ضروری برای کنترل شیوع ویروس کرونا در کشور حمایت مالی کند به‌طوری که پیش از پایان سال هیچ مشکلی در تهیه اقلام اصلی وجود نداشت. در ادامه آیین افتتاح رسمی پردیس نوآوری‌های حقوقی و قضایی، همچنین دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دسترسی به بازار قوه قضائیه و آشنایی دستگاه قضایی با توان کل مجموعه دانش بنیان، دو محور فعالیت پردیس نوآوری‌های حقوقی و قضایی است.

پیام تبریک مدیر عامل دخانیات به مناسبت هفته دفاع مقدس

سیاوش افضلی، مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران در پیامی فرارسیدن ۳۱ شهریور و آغاز چهلمین سال هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفت. به‌گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، متن پیام بدین شرح است: دفاع مقدس یاد آور پایداری، ایثار و رشادت فرزندان برومند ملتی است که در لبیک به فرمان امام راحل، با جانفشانی از کیان آب و خاک و ناموس این سرزمین دفاع نموده و حماسه‌های بی‌نظیری را رقم زدند و این رویداد بزرگ همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ثبت خواهدماند. بی‌شک استقلال، امنیت و عزت کنونی ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهدا ودلاورمردی‌های جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می‌باشد که با اتحاد وهمبستگی خود، مانع دست‌اندازی دشمنان تا دندان مسلح به مرزهای مقدس کشور شدند ودر این میان، پاسداشت فرهنگ شهادت، ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان، یک وظیفه ملی و انقلابی می‌باشد. اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام غرور آفرین را به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و کلیه همکاران شرکت دخانیات ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق تداوم حرکت در مسیر آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای دفاع مقدس در سایه منویات رهبر معظم انقلاب را مسألت دارم.

مجتمع گیلان به‌عنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی فعال دخانیات در خاورمیانه است

دکتر افضلی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت دخانیات ایران در جلسه کارگروه «تسهیل و رفع موانع تولید» استان گیلان که با حضور دکتر زارع استاندار گیلان، دکتر مسرور مدیر عامل مؤسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد و مدیران ارشد اقتصادی استان گیلان در محل استانداری برگزار گردید، اظهار داشت: مجتمع دخانیات گیلان به‌عنوان بزرگترین مجتمع تولیدی فعال در حوزه صنعت دخانیات در خاورمیانه، نقش مهم و سازنده‌ای را در تأمین نیاز بازار مصرف، اشتغالزایی و توسعه استان بر عهده دارد. به‌گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، افضلی افزود: در شرایط سخت امروز و با وجود همه محدودیت‌هایی که بر صنایع کشور تحمیل شده است، مجتمع دخانیات گیلان در حال فعالیت تولیدی در سه شیفت کاری می‌باشد و در سالی که به‌نام جهش تولید نام‌گذاری شده است علاوه بر اینکه با تبدیل وضعیت 161 نفر از نیروی‌های روز مزد پایداری اشتغال را حفظ کرده‌ایم، بلکه برای ارتقای سطح تولید و افزایش میزان فعالیت خطوط نیز اقدام به جذب و استخدام 110 نفر نیروی انسانی بومی و متخصص کرده‌ایم. در این جلسه دکتر زارع استاندار محترم گیلان ضمن تشکر و قدردانی از اهتمام دکتر مسرور و دکتر افضلی برای تثبیت اشتغال فعلی و ایجاد فرصت اشتغال جدید برای جوانان بومی استان افزود: دستگاه‌های اجرایی استان و مدیریت استان از طرح‌های توسعه‌ای برای ارتقای سطح زیر کشت و سایر برنامه‌های صنعتی شرکت دخانیات ایران در استان گیلان حمایت می‌کند.

 رانا پلاس مهرماه امسال به بازار می‌آید

تمام قطعات خودروی رانا پلاس تولید داخل است و تاکنون بیش از دو هزار دستگاه از این خودرو تولید شده و از مهر ماه امسال تحویل مشتریان خواهد شد. سیدعلی قاضوی، مدیر پروژه خودروی رانا پلاس با بیان این‌که طبق برنامه تولید، با ظرفیت روزانه ۵۰ دستگاه، سالانه ۱۵ هزار دستگاه از این محصول تولید خواهد شد، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا انتهای سال ۱۳ هزار دستگاه از این خودرو تولید شود.

ثبت رکورد تولید روزانه 593 تن‌ آند مس در خاتون‌آباد

مدیرعامل شرکت مس با بیان این‌که در سال جهش تولید و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق و جهش تولید، رکورد جدیدی در تولید ثبت شد، گفت: با تلاش پرسنل سختکوش کارخانه ذوب خاتون‌آباد در روز 24 شهریور رکورد قبلی تولید‌ آند مس شکسته شد.  دکتر «اردشیر سعدمحمدی» با بیان این‌که در سال جهش تولید و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر رونق و جهش تولید، رکورد جدیدی در تولید ثبت شد، گفت: با تلاش پرسنل سختکوش کارخانه ذوب خاتون‌آباد در روز 24 شهریورماه رکورد قبلی تولید‌ آند مس شکسته شد و رکورد جدید تولید 593 تن‌اند در روز ثبت شد. به گزارش «مس‌پرس» مدیرعامل شرکت مس ادامه داد: در راستای تحقق اهداف سازمان و مطابق با برنامه پیش‌بینی شده تولید سالانه و در جهت افزایش بهره‌وری و ظرفیت تولید و در جهت عمل نمودن به بیانات رهبر معظم انقلاب و به ثمر نشستن همت مدیران و تلاش تمامی پرسنل ساعی امور ذوب خاتون‌آباد با افتخار تناژ تولید 593 تن‌ آند در روز انجام پذیرفت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7455/10/555893/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها