بنگاه



24 درصد مشترکین برق سیستان و بلوچستان مشمول طرح برق امید خواهند شد

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: 24 درصد مشترکین برق این استان در گروه کم مصرفین برق قرار دارند و مشمول طرح امید خواهند شد.
خلیل عوض زاده با بیان اینکه در طرح امید مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف تقسیم می شوند، اظهار داشت: طبق آخرین دوره قرائت مصرف مشترکین سیستان و بلوچستان 24 درصد مشترکان در گروه کم مصرف، 23 درصد در گروه پرمصرف و 53درصد در گروه خوش مصرف قرار دارند. وی ادامه داد: بیش از 840 هزار مشترک برق در سیستان و بلوچستان وجود دارد که ۸۴ درصد مشترکان این استان در حوزه خانگی و تجاری، 3 درصد عمومی، یک و نیم درصد کشاورزی و سه دهم درصد صنعتی هستند.مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان ادامه داد: میانگین اشتراک برق در این استان حدود چهار اشتراک در هر کیلومتر مربع بوده در حالی که میانگین کشور ۲۱اشتراک در هر کیلومترمربع است. عوض زاده بیان کرد: طرح برق امید فرصت مناسبی برای همه مشترکان ایجاد می‌کند که مصرف‌شان را کم کرده و از تخفیف ۱۰۰درصدی بهای برق برخوردار شوند.

نماد بوعلی در بورس ثبت شد

پتروشیمی بوعلی سینا با درج نمادش در تابلوی فرابورس به عرضه اولیه نزدیک شد.
به گزارش پترونیوز، با توجه به موافقت هیأت ‌پذیرش بورس اوراق بهادار در جلسه پانزدهم تیر، با پذیرش سهام شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در بورس اوراق بهادار تهران و با توجه به احراز موارد تعیین شده در مصوبه‌‌ مزبور از سوی آن شرکت، از روز شنبه شرکت پتروشیمی بوعلی سینا به عنوان پانصد و هفتاد و هشتمین شرکت پذیرفته شده در بخش «محصولات شیمیایی»، گروه و طبقه «تولید مواد شیمیایی پایه به جز کود »، با کد «4411» و نماد «بوعلی» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
گفتنی است، جعفر ربیعی مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در مجمع عمومی سالانه «فارس» از عرضه اولیه سهام پتروشیمی‌های بوعلی سینا، اروند و بندر امام؛ تا پایان سال جاری خبر داده بود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7481/10/559007/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها