با حضور آیت‌الله رئیسی و محمد مخبر انجام شد

برگزاری شکرانه بهره‌برداری از 150 هزار شغل ایجاد شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)


رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد 300 هزار شغل تا پایان سال 99 توسط این ستاد خبر داد.
صبح دیروز (۲۰ آبان) با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس قوه قضائیه و محمد مخبر؛ رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، مراسم شکرانه بهره‌برداری از 150هزار شغل در نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.
درابتدای این مراسم آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بازدیدی یک‌ساعته از بخش‌های مختلف نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام دیدن کرد و از نزدیک درجریان دستاوردهای ستاد در بخش‌های مختلف اشتغالزایی، تولید دارو، تجهیزات پزشکی و اقلام بهداشتی ضدکرونایی، روش‌های تحقیقی واکسن کرونا و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گرفت.
رئیس قوه قضائیه پس از این بازدید اظهار کرد: اقدامات ارزشمندی که ستاد اجرایی در کشور انجام داده، جلوه‌ای از تحقق شعار «ما می‌توانیم» و اجرایی‌ کردن گام‌ دوم انقلاب اسلامی است.
آیت‌الله رئیسی افزود: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام ثابت کرده با در کنارهم قراردادن فکر و اندیشه و مدیریت جهادی، می‌توان بزرگترین مشکلات را با کمک نیروهای جوان از سر راه برداشت.
رئیس قوه قضائیه ادامه داد: همت ستاد اجرایی فرمان امام برای ایجاد 150 هزار شغل واقعی در کشور طی چندماه و وعده ایجاد 300 هزار شغل طی یک سال آن هم با اولویت آسیب‌دیدگان کرونا، نشان از  زمان‌شناس بودن این مجموعه و درک مشکلات کشور دارد.
محمد مخبر با اشاره به اینکه با ایجاد این ۱۵۰ هزار شغل، ۱۷ درصد از گوشت قرمز کشور یعنی ۲۶ هزار تن و ۹ هزار تن گوشت سفید تأمین می‌شود، گفت: با فعالیت‌های مختلف ستاد اجرایی فرمان امام از واردات بسیاری از محصولات جلوگیری شده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7488/7/559849/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها