سرقت از رانندگان اینترنتی با نسکافه مسموم



گروه حوادث /  2 سارق که با مسموم کردن راننده تاکسی‌های اینترنتی اموال‌شان را سرقت کرده بودند، توسط مأموران کلانتری 119 مهرآباد دستگیر شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اوایل هفته جاری چند  راننده تاکسی  اینترنتی با مراجعه به کلانتری شکایتی را با موضوع سرقت مطرح کردند. آنها در اظهارات مشابهی عنوان کردند: مسافرشان پس از سوار شدن دو مقصد دیگر را هم تعیین کرد که در مقصد اول مسافر تنها بود و در مقصد دوم نفر دوم و همدستش سوار ماشین شد و در ادامه بعد از ایجاد رابطه دوستانه و جلب اعتماد، نسکافه‌ای که از سوی سارقان تعارف شده بود را خوردیم و پس از چند دقیقه هم بیهوش شدیم. پس از به هوش آمدن هم متوجه سرقت کیف پول، گوشی تلفن همراه و لوازم خودرومان شدیم.
سرهنگ مسلم قاسم‌آبادی رئیس کلانتری 119 مهرآباد در این باره گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضایی تصاویری از دوربین‌های مداربسته به دست آوردند  در بازبینی تصاویر مشخص شد که یکی از متهمان جزو سارقان معروف است و بارها توسط کلانتری مهرآباد دستگیر شده است. با این سرنخ مأموران با دستور قضایی متهم را دستگیر کردند. وی در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد اما پس از رویت تصاویر دوربین‌های مداربسته ناچار به اعتراف شد و همدستش را نیز معرفی کرد.
همدست سارق هم پس از دستگیری به بیش از 11 فقره سرقت به این شیوه اعتراف کرد که پس از شناسایی 6 نفر از شاکی‌ها، پرونده تشکیل و متهمان به مقام قضایی معرفی شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7488/12/559869/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها