اخبار



پاکبان تبریزی قربانی سانحه رانندگی

گروه حوادث /  رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی از مرگ پاکبان تبریزی در اثر تصادف خبر داد.
یونس منفرد در این باره به فارس گفت: در پی گزارش تصادف در جاده سنتو تبریز، بلافاصله مأموران راهور به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل مشاهده شد یک دستگاه پراید به‌دلیل بی‌توجهی به جلو با کارگر پاکبان شهرداری به نام ابوالفضل حاجی محمدی برخورد کرده و این کارگر در اثر شدت جراحات وارده در دم فوت کرده است.
وی در ادامه گفت: کارشناسان تصادف علت حادثه را بی‌توجهی به جلو از طرف راننده و نبود حفاظ و ایمن‌سازی معبر محل تصادف اعلام کرده‌اند.


موتور هواپیما در آسمان خاموش شد

گروه حوادث / هواپیمای ATR شرکت هواپیمایی ایران‌ایر صبح دیروز  به دلیل خاموش شدن یکی از موتورها با نقص فنی مواجه و مجبور به فرود اضطراری شد.
حسن رضایی‌فر، مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: هواپیمای ATR۷۲-۶۰۰  شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» با شماره پرواز  ۳۴۱۵، از تهران به مقصد دزفول با  ۳۴ مسافر و  ۷ نفر خدمه پروازی در ساعت  ۶ و ۳۰ دقیقه صبح  روز سه‌شنبه از فرودگاه مهرآباد شروع به پرواز کرد. در حین اوج‌گیری هواپیما در هوای بارانی، یکی از موتورها دچار نقص فنی شده ‌و خاموش شد. در این شرایط خلبان با انجام دستورالعمل‌های مربوطه ضمن اعلام فرود اضطراری، به فرودگاه مهرآباد بازگشته و در ساعت هفت صبح به سلامت در فرودگاه مهرآباد فرود آمده است.
مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: هم اکنون بازرسان سازمان هواپیمایی کشوری برای بررسی علت حادثه در آشیانه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» حضور دارند.
رضایی‌فر با اشاره به اینکه مسافران این پرواز با هواپیمای جایگزین به مقصد دزفول منتقل شدند، گفت: موتور خاموش شده و تحت بررسی است و دلایل مطرح شده دیگر کارشناسی نیست.

  حمله مسلحانه به خانه خانم مدیر کل
گروه حوادث / افراد ناشناس با شلیک به خانه مدیرکل حقوقی و قراردادهای سازمان منطقه آزاد قشم وی را مورد سوء قصد قرار دادند.
آرش نیرومند، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قشم به ایسنا گفت: افراد ناشناس ساعت ۳:۳۰ بامداد سه‌شنبه 20 آبان با شلیک سلاح ساچمه زنی خانه محدثه رزمجو مدیرکل حقوقی این سازمان را مورد حمله قرار دادند اما آسیبی به وی نرسید.
وی ادامه داد: گزارش‌های اولیه حکایت از آن دارد فرد یا افراد حمله کننده قصد ترساندن وی را داشته‌اند و این حمله موجب شکسته شدن شیشه پنجره‌های منزل وی شده است. تحقیقات به منظور دستگیری متهمان توسط مقام قضایی و امنیتی در حال انجام است.


دستگیری کارمند متخلف با 500 میلیون تومان دارو

گروه حوادث / بیش 116 هزار قلم داروی قاچاق به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان توسط معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، نوزدهم آبان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی برای برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان کالاهای سلامت محور (دارو) خارج از شبکه سلامت، با اقدامات اطلاعاتی کارمند یکی از داروخانه‌های تهران که اقدام به خارج کردن دارو از داروخانه و توزیع آن در بازار آزاد می‌کرد را شناسایی کردند. پس از هماهنگی با سرپرست دادسرای جرایم پزشکی، مأموران در بازرسی از محل نگهداری داروها متهم را در حال بسته‌بندی داروها شناسایی و دستگیر کردند.
سرهنگ علی اصغر محمودیان جانشین پلیس امنیت اقتصادی فاتب درباره جزئیات این خبر گفت: داروهای مکشوفه شامل تعداد ۵۵ هزار و ۵۲۰ عدد آمپول (ب کمپلکس، آفازول، تبارنیت) و ۶۰ هزار و ۸۵۰ عدد قرص (پیاسیدین، پرواترال، پیروفلوکتاسین، سیفکسان، آمگارون) به ارزش تقریبی 500 میلیون تومان هستند.


سرکرده باند پخش مواد مخدر در دام پلیس

گروه حوادث / سرشبکه توزیع باند موادمخدر غرب تهران در عملیات پلیسی دستگیر شد.
جلیل موقوفه‌ای سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت در این باره گفت: تیم عملیات کلانتری با اقدامات پلیسی موفق به دستگیری سرکرده باند پخش موادمخدر در غرب تهران شدند که در این عملیات ۲ خودروی تیبا و پژو ۲۰۷ و یک موتور سیکلت که اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کردند، شناسایی شدند.
وی افزود: در این عملیات دستور ایست برای سرنشینان ۲ خودرو و راننده موتورسیکلت صادر شد که متهمان قصد فرار داشتند، در ادامه مأموران اقدام به تیراندازی به لاستیک خودروی پژو ۲۰۷ کرده و پس از توقیف آن، راننده‌های خودروی تیبا و موتورسیکلت نیز دستگیر شدند و در بررسی از خودرو‌ها موادمخدر شیشه و هروئین کشف شد.
موقوفه‌ای در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه احتمال می‌رفت متهمان داخل خودرو موادمخدر دیگری را جاساز کرده باشند، خودرو‌ها به کلانتری منتقل و در ادامه سگ‌های مواد یاب ناجا خودرو‌ها را بررسی کردند. با دستگیری این ۳ متهم، سرشبکه باند توزیع موادمخدر غرب تهران متلاشی شد و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7488/12/559871/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها