اخبار




ستاره فوتبال زنان امریکا  و ادامه جنگ با ترامپ
مگان راپینو، فوتبالیست زن مشهور امریکایی یکی از سرسخت‌ترین مخالفان دونالد ترامپ به حساب می‌آید تا جایی که پیش از این و پس از قهرمانی امریکا در جام جهانی فوتبال زنان با ترامپ به تندی صحبت کرد و این موضوع باعث بالا رفتن تنش بین او و ترامپ شد. اما ستاره تیم زنان 48 ساعت بعد از اعلام ریاست جمهوری جو بایدن یک ویدیوی استثنایی را در توئیتر به اشتراک گذاشت و در صفحه توئیتر خود زیر آن نوشت: «من نمی‌توانم حالا برای رساندن خودم به کاخ سفید منتظر بمانم.»
بخشودگی اجاره‌بهای اماکن ورزشی برای بخش خصوصی
هیأت وزیران با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا با بخشودگی اجاره بهای اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان موافقت کرد. این بخشودگی به دلیل تعطیلی و عدم انتفاع اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان که به صورت استیجاری دراختیار بخش خصوصی بوده برای ۶ ماه نخست سال‌جاری موافقت شده است.
سرمربی بوسنی: بازی با ایران، فرصتی مناسب برای جوانان است
دوشان بایوویچ، سرمربی تیم ملی بوسنی پیش از برگزاری بازی دوستانه با ایران اظهار داشت: «بازی با ایران دوستانه است و می‌خواهیم به بازیکنانی فرصت دهیم که امکان بازی را ندارند. این بازی فرصتی است تا درباره کیفیت فنی بازیکنان جوان و تازه دعوت‌ شده که در لیگ بوسنی حضور دارند، اطمینان پیدا کنیم.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7488/18/559896/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها