سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

آرامگاه خواجه نظام‌الملک طوسی غریب و تنها/ محمود بلیغیان - خبرنگار آزاد از اصفهان: یکی از دانشمندان و سیاستمداران حاذق و دانای ایران‌زمین، خواجه نظام‌الملک‌ طوسی وزیر دانای ملکشاه درعهد سلجوقیان است که اقدامات عالمانه او برای بسیاری از مردم ایران هنوز ناشناخته مانده است و از همین رو آرامگاه او هم در اصفهان غریب و تنها و در گوشه‌ای ویران و ناشناخته در کوچه‌ای به همین نام در یکی از محله‌های قدیمی شهر اصفهان وجود دارد که سال‌هاست غبار تنهایی و غربت روی آن‌را پوشانده و درب آن روی همه علاقه‌مندان به تاریخ ایران بسته شده است اگر چه اخیراً شهرداری با نصب مجسمه‌ای تمام‌قد در نزدیکی آرامگاه ایشان دست به تعمیراتی زده  ولی اقدامات بیشتری باقی مانده که امید است در آینده و بزودی با ایجاد محوطه وسیع‌تر اطراف آن انجام شود.
یک انتقاد در مورد کرونا و تصمیمات بی‌فایده/ یک شهروند: متأسفانه متوجه شدیم بسیاری از مدیران ادارات و سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها همچنان جلساتی چند ساعته و در مکان‌های مختلف می‌گذارند و شرکت می‌کنند و مدیران و کارمندان زیر مجموعه مجبور هستند که در کنار آنها همراهی بکنند. وقتی مدیریت دولتی جلسات خود را تعطیل نمی‌کند چه انتظاری از مردم دارید و آیا کارمند زیر دست می‌تواند بگوید بیماری مرگبار کرونا در کمین است؟ کارشکنی دربرابر کارمندان یعنی کارمند به‌خاطر بیماری خطرناک زمینه‌ای درخواست دورکاری می‌کند متأسفانه رئیس آن مجموعه به‌خاطر اینکه خود این مسأله را قبول ندارد، نمی‌گذارد کارمند به دورکاری برود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7488/1/559948/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها