دیگه چه خبر؟



روایت میرباقری از زوایای حریم خاص و غیبی قم

 خبر اول اینکه، یک عضو مجلس خبرگان رهبری در سخنانی با اشاره به اینکه مهاجرت حضرت محمد(ص) از مکه به مدینه و همچنین هجرت حضرت معصومه به قم یک زوایای ظاهری و یک جنبه‌های پنهانی و غیبی دارد، گفت: شهر قم و ورود حضرت به این شهر و رحلت حضرت در این شهر یک زوایای پنهان غیبی دارد که باید انسان‌ها به این اخبار غیبی ایمان بیاورند. به گزارش خبرگزاری حوزه،  حجت‌الاسلام‌ میرباقری افزود: پذیرفتن اخبار و حقایق غیبی مدار زندگی انسان را متحول می‌کند چراکه شهر قم دارای  یک حریم خاصی است و طبق اخبار غیبی مقرر بوده اتفاقات خاصی در این شهر و منطقه روی دهد. طبق روایت اگر کسی به زیارت حضرت معصومه سلام‌الله علیها برود وارد بهشت خواهد شد. رئیس فرهنگستان علوم اسلامی یادآور شد: زمانی که سرآغاز و مبدأ تحولات عظیم و تشکیل یک امت تاریخی بر مبنای هجرت رسول خدا باشد الآن هم می‌توان گفت هجرت حضرت معصومه سلام‌الله علیها با یک مأموریت ویژه سرآغاز یک تحول تاریخی برای شکل گرفتن یک حرم و حرمی برای اتفاقات غیبی بوده است. وی افزود: شخصیت بانوی کرامت به حدی باعظمت است که می‌توانند تمام شیعیان را تطهیر و وارد  بهشت نمایند و با  مقام شفاعتی که دارند  صفات رذیله را از شیعیان پاک کنند و این جایگاه و مقام را خداوند به حضرت معصومه سلام‌الله علیها داده است.

پیشنهاد تشکیل «خانه گفت‌وگو» در شهرها

 خبر دیگر اینکه، رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم به ضرورت تشکیل «خانه گفت‌وگو» اشاره کرد. به گزارش ایلنا، محمد باقری بنابی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه در رابطه با طرح گفت‌وگو در میان نخبگان نمایندگان مجلس دهم گفت‌وگوی ملی را مطرح کردند، آیا نمایندگان مجلس یازدهم چنین طرحی دارند یا خیر ، اظهار داشت: اطلاع از طرح خاصی ندارم، اصولاً گفت‌وگو خوب است چرا که امروز در کشور جای خالی‌اش بشدت احساس می‌شود. وی ادامه داد: چه اشکالی دارد وقتی جایی خانه ورزش ساخته می‌شود خانه گفت‌وگو هم در شهرها بنا شود و نخبگان جامعه چه اصولگرا، چه اصلاح‌طلب و چه مستقل حرف بزنند چرا که گفت‌وگو لازمه رسیدن به یک راه حل برای حل مشکلات است.

نماینده قزوین: ساعت کار عطاری‌ها افزایش یابد!

 دست آخر اینکه، دبیر کمیسیون بهداشت و سلامت مجلس در جلسه ستاد کرونای استان قزوین مدعی شد: طب سنتی برای کنترل کرونا در چین بسیار نقش داشته و مطالعات نیز ثابت کرده که شیرین بیان ضد کووید ۱۹ است. به گزارش ایلنا، فاطمه محمدبیگی، نماینده قزوین توصیه کرده: این روزها ساعات کاری عطاری‌ها باید افزایش یابد. عطاری‌ها نباید همانند مغازه‌های دیگر تعطیل شوند، عطاری‌ها باید همانند داروخانه‌ها با ارائه داروهای گیاهی به مردم خدمت کنند و این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد. سخنان این نماینده مجلس درباره تأثیر شیرین‌بیان بر درمان کرونا با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه شد. این در حالی است که هفته گذشته نیز زهرا شیخی، سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از افتتاح «آتش به اختیار» اولین مرکز طب سنتی ایران ویژه کرونا خبر داده بود. این در حالی بود که شیخی خود در گفت و گو با خانه ملت تأیید کرده بود هنوز پاسخ درخواست انجام شده از وزارت بهداشت برای این کار داده نشده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7490/3/560197/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها