سردار قاآنی در کرمان:

سیلی بعدی، غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار است




سخنان فرمانده سپاه قدس بر شایعه‌سازی‌ها و داستان‌پردازی‌های رسانه‌های غربی پیرامون ماهیت انتقام سخت ایران از ترور سردار شهید قاسم سلیمانی خط بطلان کشید. سردار اسماعیل قاآنی که روز گذشته در مراسم سالگرد همرزم شهیدش در کرمان سخن می‌گفت، با تأکید بر اینکه انتقام مقدماتی دارد و دو سیلی را دشمن خورده و سیلی بعدی را رهبر انقلاب تعریف کرده‌اند که باید در ادامه بخورد، گفت: سیلی اول تشییع بزرگ سردار بود، سیلی دوم حمله‌ به پایگاه امریکا بود و سیلی بعدی غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار است که مسأله مهمی است. به گزارش فارس، فرمانده نیروی قدس سپاه  در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان که علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت هم در آن حضور داشت، او را یکی از الگوهای نبرد با نفس و درون و مقاومت در برابر دشمن در بیرون توصیف کرد و با بیان اینکه جبهه مقاومت ریشه‌دار است، گفت: مقاومت چیزی نبوده که شهید سلیمانی ایجاد و تعریف کند بلکه شهید سلیمانی در این مکتب دوستان و همراهان خود را یادآوری کرد که مقاومت ریشه عمیقی در مبانی دینی دارد. سردار قاآنی با بیان اینکه امروز عرصه مقاومت شرایط خود را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: اسلام در طول زمان و خاصه مکتب بزرگ شیعه همواره در میدان مقاومت بوده و جلودار این جبهه، علمای بزرگ هستند؛ امروز در رأس آن رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای هستند.
او با تأکید بر اینکه جبهه مقاومت همیشه قداست، مبانی و اصول داشته و با حساب و کتاب مبتنی بر دین خدا شکل گرفته و اداره می‌شود، تصریح کرد: ‌در سال‌های اخیر اگر نگاه کنیم وقتی امریکایی‌های جنایتکار در 20 سال گذشته جنگ را در دوره‌ای که مدعی بودند جهان تک‌قطبی شکل گرفته و آنها در دنیا می‌توانند هر کاری را انجام داده و هیچ کس در برابر آنها نمی‌تواند بایستد، شروع کردند، بارها شکست خوردند. سردار قاآنی با اشاره به شکست‌های امریکا در افغانستان و عراق افزود: امریکایی‌ها بعد از شکست‌های متعدد، عناصر لجن‌مالی را که در دنیا تحت عنوان تکفیری بودند، جمع‌آوری کرده و با پول کشورهای کثیف منطقه از جمله سعودی و با طرح کشورهای جنایتکار منطقه از جمله رژیم اشغالگر قدس، عناصری خونخوار تحت عنوان تکفیری را مطرح کردند اما باز هم امریکایی‌ها رأساً شکست خوردند و وقتی دیدند که در جبهه‌های مختلف و با  اینکه همه عده و عُده‌های خود را پای کار آوردند ولی باز هم شکست خوردند، عناصر خونخوار و لجن‌مال را به جان ملت‌های منطقه انداختند. او سپس با تشریح ماهیت و مراحل انتقام سخت ایران از امریکا در ازای ترور شهید سلیمانی و یارانش تأکید کرد: ان شاءالله این مسیری که شروع شده و با تلاش بیشتر و با راهنمایی‌هایی که رهبر انقلاب به نخبگان و جوانان ایرانی کردند ادامه می‌یابد و هیمنه امریکا شکسته می‌شود.
 همزمان سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در مراسم افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی در عسلویه با بیان اینکه کمر همت را برای امنیت خلیج فارس محکم بسته‌ایم، گفت: دشمن دچار اشتباه محاسباتی نشود چراکه ‌سطح تاکتیک‌مان‌ را افزایش داده‌ایم.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7537/2/565694/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها