اخبــــار




سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب در سالروز قیام ۱۹ دی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز قیام 19 دی مردم قم علیه رژیم ستمشاهی، به‌صورت تلویزیونی سخنرانی خواهند کرد. به‌گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، این سخنرانی ساعت 11 روز جمعه 19 دی 1399 به‌صورت زنده از شبکه‌های تلویزیونی یک و خبر و رادیو ایران پخش خواهد شد. سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در سالروز قیام ۱۹ دی، هر سال با حضور هزاران نفر از مردم قم در حسینیه امام خمینی برگزار می‌شد که امسال به علت شیوع ویروس کرونا، بدون حضور جمعیت و به‌صورت تلویزیونی انجام خواهد شد.

سفر قالیباف به چهار محال و بختیاری

رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف نظارت میدانی بر حوزه‌های انتخابیه استان چهارمحال و بختیاری و گفت وگو با مردم و پیگیری مطالبات آنها روز گذشته به این استان سفر کرد. به گزارش خانه ملت، در جریان نظارت میدانی از حوزه‌های انتخابیه چهارمحال و بختیاری از جاده لردگان- ایذه بازدید و با تعداد زیادی از مردمی که در ورودی شهر لردگان به صورت غیر منتظره به استقبال وی آمده بودند، گفت و گو کرد و در جریان مشکلات آنها قرار گرفت. وی سپس با حضور در شهر بروجن، از مجتمع فولاد سفیددشت این استان بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها، تولیدات و محصولات این شرکت قرار گرفت.

نشست کارگروه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب

نشست کارگروه‌های بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور مسئولین دستگاه‌های مختلف عضو در این کارگروه در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد. به گزارش ایسنا، نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: ملت ما در سال‌های پس از انقلاب، شرایط سخت‌تر از شیوع کرونا را تجربه کرده‌اند، با این حال همواره راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کرده‌اند .وی افزود: راهبرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای دهه فجر ۹۹ تعطیلی‌ناپذیری مراسم‌ها در عین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی است. لطفی با اشاره به برگزار نشدن مراسم 9 دی، ادامه داد: عجیب است که ویروس‌ کرونا برای مراسم‌ها و برنامه‌هایی که برخی آقایان متولی آن هستند مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما به مناسبت‌های انقلابی که می‌رسد، کرونا خطرناک می‌شود و این اهانت به نیروهای حزب‌اللهی کشور است، چرا که القا می‌شود که متدینین کشور نمی‌توانند مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

مراسم چهلم شهید فخری زاده در آبسرد

نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده در شهر آبسرد دماوند، در محل عروج این دانشمند والامقام کشورمان برگزار شد. به گزارش ایرنا، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم گفت:همانگونه که بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی تمام ملت ایران فریاد زدند که ما قاسم سلیمانی هستیم، یقین بدانید اکنون همه ملت، دانشمندان و دانشجویان ایرانی، «محسن فخری زاده» هستند. مهدی فخری‌زاده، فرزند شهید محسن‌فخری زاده در حاشیه مراسم به خبرنگاران گفت: ترورهای ناجوانمردانه نه تنها مانع از مسیر پیشرفت کشور نشده بلکه با قدرت رو به جلو حرکت خواهیم کرد.حجت الاسلام سید احمد میر شریفی، امام جمعه شهر آبسرد نیز در این مراسم اظهار داشت:  ما مردم شهر آبسرد پیمان خواهیم بست که تا پای جان از خون این شهدا دفاع کرده و انتقام از دشمن را فراموش نخواهیم کرد.در پایان این مراسم علاوه بر تجلیل از فرزند شهید محسن فخری زاده، محل احداث المان شهید فخری زاده در محل عروج ملکوتی این شهید والامقام کلنگ زنی شد. همچنین با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و دیگر اقشار مختلف مردمی، محل عروج شهید گلباران شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7537/2/565697/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها