معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران از طرح‌های عمرانی منطقه ۸ بازدید کرد

خیالستان زندگی، زندگی را دوباره در محله‌های منطقه جاری می‌کند



معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در بازدید از پروژه‌های منطقه ۸، که با همراهی شهردار منطقه انجام گرفت، گفت: «پروژه‌های ساخته شده یا در دست اقدام این منطقه، با هدف خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به شهروندان انجام شده است.»به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۸، مصطفی سلیمی در این بازدید گفت: «طرح خیالستان زندگی، طرحی نوین است که نه تنها سرانه فضای سبز را افزایش داده بلکه در انسجام محله‌های منطقه نیز تأثیر بسزایی داشته است.
همچنین نگاه فرامنطقه‌ای این طرح، از نظر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تأثیر قابل توجهی در پیشرفت هر چه بیشتر منطقه خواهد داشت.»  معاون امور مناطق شهرداری تهران در ادامه گفت: «خوشبختانه در این منطقه کارهای بسیار خوبی بویژه در حوزه نگهداشت شهر انجام شده که باعث شده منطقه ۸ در حوزه خدمات شهری جزو مناطق نمونه شهر تهران باشد.
البته در حوزه‌های مختلف مانند افزایش سرانه فضای سبز و پروژه‌های عمرانی اقدامات مناسبی انجام شده که باید تداوم داشته باشد.
سلیمی با اشاره به پروژه خیالستان زندگی نیز گفت: خیالستان زندگی پروژه‌ای نو و بی‌نظیر در شهر تهران است که امکان اتصال دو محله‌ای که به واسطه فعالیت عمرانی در گذشته محقق نشده بود، با اجرای این طرح امکان‌پذیر می‌شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7537/5/565717/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها