اخبــــار




معرفی گرانفروشان بلیت هواپیما به دستگاه قضایی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تأیید گرانفروشی بلیت هواپیما از سوی برخی سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی از صدور دستور برای معرفی آنها به دستگاه قضایی برای برخورد با این تخلف خبر داد.
مقصود اسعدی سامانی -دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی- در این باره به ایسنا گفت: هیچ شرکت هواپیمایی داخلی بلیت پروازهای خود را فراتر از نرخی که اخیراً تصویب و ابلاغ شد، نفروخته است و همه ملزم به‌رعایت مصوبه شورای عالی هواپیمایی هستند. وی افزود: مسلماً چنین تخلفی از سوی ایرلاین‌های داخلی رخ نداده و اگر گرانفروشی در این زمینه صورت گرفته، از سوی سایت‌های فروش بلیت هواپیما بوده که باید با آنها برخورد لازم صورت گیرد.تورج دهقان زنگنه -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری -نیز در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: گرانفروشی بلیت هواپیما گزارش شده و وجود دارد اما این اتفاق ربطی به شرکت‌های هواپیمایی ندارد و آنها این کار را انجام نداده‌اند بلکه این تخلف از سوی برخی از سایت‌ها و آژانس‌های هواپیمایی رخ داده است. وی افزود: بر اساس جدول نرخ نامه‌ای که اخیراً از سوی شورای عالی هواپیمایی کشوری تصویب و ابلاغ شد، کسی حق فروش بلیت هواپیما بالاتر از نرخ‌های مصوبه را ندارد و در همین راستا با گرانفروشان برخورد قاطع خواهیم کرد تا در حق مردم اجحافی صورت نگیرد./ایسنا

۶۰۰ نفر از طرح مسکن ملی تهران انصراف دادند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در استان تهران فقط 600 نفر از طرح اقدام ملی مسکن انصراف دادند، گفت: از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه به مدت یک هفته سایت برای ثبت‌نام مجدد و اصلاح اطلاعات باز می‌شود. خلیل محبت‌خواه، درباره انصراف دهندگان مسکن ملی در استان تهران اظهار داشت: 73 هزار و 377 نفر در شهرهای کمتر و بیشتر از 100 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند که از این تعداد 59 هزار و 622 نفر متقاضی مسکن ملی در شهرهای پرند، پردیس و ایوانکی بودند.
وی ادامه داد: از این افراد 3 هزار و 344 نفر در استان تهران و 8 هزار و 729 نفر در شهرهای جدید حائز شرایط بودند و تأیید نهایی شدند. که به ترتیب 2 هزار و 879 نفر در استان تهران و 8 هزار و 370 نفر در شهرهای جدید به مرحله افتتاح حساب رسیدند. مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: از مجموع افرادی که به این مرحله رسیدند 600 نفر افتتاح حساب نداشتند که این به معنای انصراف است.
محبت‌خواه از بازگشایی سایت مسکن ملی برای ثبت‌نام مجدد خبر داد و گفت: فردا (امروز) ساعت 10 صبح سامانه برای ثبت‌نام مجدد در سراسر کشور باز می‌شود. ثبت‌نام در 19 استان و 183 شهر انجام می‌شود که یکی از آنها استان تهران است.وی با اشاره به ظرفیت جدید استان تهران برای ثبت‌نام اظهار داشت: در نصیر شهر رباط کریم برای 800 واحد ظرفیت جدید ایجاد کردیم که افراد از فردا صبح به مدت یک هفته می‌توانند نسبت به ثبت‌نام برای این واحدها اقدام کنند. /ایلنا

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7537/7/565728/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها