اخبــــار




فردوسی‌پوراز دایی جایزه گرفت

تیم رسانه ورزش در مسابقات جام حِرف و مشاغل به مقام قهرمانی رسید و عادل فردوسی‌پور در مراسم اهدای جام به‌عنوان کاپیتان جام قهرمانی را دریافت کرد. به گزارش خبرآنلاین، در مراسم پایانی این مراسم که با حضور شهردار تهران برگزار شد، فردوسی‌پور جایزه‌اش را از دست علی دایی گرفت و گفت: «جایزه زیاد گرفته‌ام ولی از دست علی‌ دایی جایزه گرفتن، حس دیگری دارد.»

نظریان رئیس جدید فدراسیون اسکی شد

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکی صبح دیروز به ریاست مهدی علی‌نژاد معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش برگزار شد. جواد شهلایی باقری، امیر غفرانی، احسان میرزاده و عباس نظریان ۴ نامزد حاضر در انتخابات بودند که نظریان با ۲۳ رأی برای ۴ سال رئیس فدراسیون اسکی شد.

علیرضا فغانی: آقایان دروغ می‌گویند

علیرضا فغانی، داور برجسته و بین‌المللی فوتبال در واکنش به اظهارات انجام شده مبنی بر اینکه فغانی از لیست داوران بین‌المللی ایران خارج نشده و چنین مسأله‌ای هرگز به تأیید کمیته داوران، هیأت رئیسه و فدراسیون فوتبال نرسیده است، اظهار کرد: «آقایان در برنامه‌های تلویزیونی واقعیت موضوع را اعلام و عنوان کردند که این اتفاق رخ داده اما صرفاً ازطرف آنها نبوده است، حال چگونه از اساس منکر چنین قضیه‌ای می‌شوند؟ آنها در این رابطه دروغ گفتند و متأسفانه صداقت، حلقه مفقوده مدیریتی این افراد است.» او در این رابطه که آقایان عنوان کرده‌اند از پشت کوه نیامده و فوتبالی هستند، به ایسنا گفت: «ملاک عمل، شرافت انسان‌هاست و مهم نیست چه کسی در چه مکانی متولد می‌شود. به طور حتم انسان‌های بسیار شریفی اصطلاحاً از پشت کوه آمده‌اند و توانسته‌اند عملکرد مناسبی از خود به جای بگذارند، چه بسا فردی که از پشت کوه می‌آید مفهوم انسانیت و شرافت را از برخی بیشتر و بهتر درک کند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7537/18/565777/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها