اخبــــــار




واژگونی مرگبار اتوبوس کارگران صباباتری
گروه حوادث/ واژگونی اتوبوس کارگران کارخانه صباباتری در جاده سمنان- دامغان یک کشته و 15 مصدوم بر جا گذاشت. مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور در این باره گفت:  ساعت ۶:۵۵  صبح پنجشنبه اتوبوس کارگران  صباباتری که در حال انتقال کارگران از قرچک به کارخانه بود در محور گرمسار به سمنان واژگون شد. این حادثه  به  اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله تکنیسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند.  در این حادثه یک نفر جان باخت و 15 نفر نیز مصدوم شدند که حال یک مصدوم وخیم است.

کلاهبرداری 38 میلیاردی از تاجران بوشهری
گروه حوادث/مرد شیاد به بهانه فروش خودرو و کالاهای کمیاب به تاجران بوشهری 38 میلیارد تومان از آنها کلاهبرداری کرد.
سردار خلیل واعظی، فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره گفت: چندی قبل تعدادی از تاجران استان بوشهر با مراجعه به پلیس از کلاهبرداری‌های مردی خبر دادند که خود را سرمایه دار و صاحب کارخانه و شرکت معرفی کرده و به بهانه اینکه قرار است خودرو و اقلام خوراکی مانند برنج گران شود از آنها مبالغی بین 2 تا 5 میلیارد تومان گرفته تا این کالاها را به آنها واگذار کند ،اما پس از دریافت پول‌ها که حدود 38 میلیارد تومان بوده متواری شده است. با این شکایت‌ها بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان با اقدامات اطلاعاتی، عملیات خود را برای دستگیری متهم آغاز کردند و در تحقیقات میدانی و تخصصی کارآگاهان پلیس مشخص شد، متهم در بازار فعالیت و به خاطر اشرافی که در زمینه خرید و فروش کالا داشته همین امر سبب می‌شود تا براحتی متقاضیان را اغفال کند. مالباختگان نیز بدون تجربه و فقط به خاطر هیاهوی بازار در صدد خرید کالاهایی بودند که در بازار کمیاب شده و ارزش افزوده داشته باشد و به‌همین خاطر به وی اعتماد کرده و سرمایه خود را در اختیار این فرد قرار دادند.
این مقام انتظامی اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی و رصدهای اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه متهم را در شهر تهران شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

مرگ افسر راهور در واژگونی خودرو
گروه حوادث/ واژگونی خودروی سمند پلیس راهور حین گشت، مرگ افسر پلیس را رقم زد. به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت یک بامداد جمعه، خودروی سمند گشت راهور در محدوده بزرگراه تهران - کرج، زیر پل شیشه مینا واژگون شد. در این حادثه افسر گشت ستوان دوم عیسی گلباغی‌نژاد و سرباز راننده به بیمارستان فیاض بخش منتقل شدند اما ستوان دوم گلباغی‌نژاد بر اثر شدت جراحات فوت کرد و سربازی که بشدت مصدوم شده در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

414 کیلو تریاک در اتوبوس مسافربری
گروه حوادث/ پنج قاچاقچی که قصد داشتند در پوشش مسافر 414 کیلوگرم هروئین را با اتوبوس به‌ شمال کشور منتقل کنند دستگیر شدند.
سردار «ابراهیم قربان زاده»، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: مأموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله مواد افیونی به وسیله یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری دست یافتند. پلیس پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی، در اقدامی ضربتی اتوبوس مسافربری  را که از استان‌های شرقی به مقصد شمال کشور در حرکت بود در شهرستان «ششتمد» متوقف کرد. جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در این عملیات ۴۱۴ کیلو تریاک در بازرسی از اتوبوس مسافربری کشف و ۵ متهم دستگیر شدند و تحقیقات درباره این پرونده با دستورات تخصصی مقام قضایی ادامه دارد.

تعقیب و گریز خونین 2 سارق مسلح
گروه حوادث/عملیات تعقیب و گریز پلیس با ۲ سارق مسلح در علی‌آباد کتول استان گلستان با کشته شدن سارق و فرار همدستش به پایان رسید. سرهنگ الیاس تازیکه، فرمانده انتظامی علی آباد کتول در تشریح این خبر گفت: عصر چهارشنبه گذشته دو شرور سابقه‌دار سوار بر یک خودروی سرقتی از شرق گلستان به سمت غرب در حال حرکت بودند که در محدوده فاضل آباد با یک دستگاه خودرو تصادف کرده و خودرو خاموش شد. آنها برای فرار از صحنه حادثه با اسلحه وینچستر خشاب‌دار شروع به تیراندازی کرده و سبب رعب و وحشت در بین مردم شدند. سپس خودروهای عبوری را تهدید کرده تا به وسیله آنها از صحنه تصادف متواری شوند که سارقان یک خودرو را با زور از مالک آن گرفته و به سمت علی‌آباد فرار می‌کنند.
مأموران پلیس ۱۱۰ شهرستان با اطلاع از این حادثه در محل حاضر شده و به تعقیب آنها پرداختند که سارقان برای دستگیر نشدن در طول مسیر به سمت مأموران تیراندازی کرده و با ایجاد رعب و وحشت سعی در بازکردن مسیر خود داشتند اما زمانی که عرصه را بر خود تنگ دیدند از خودرو پیاده شده و اقدام به فرار کردند. مأموران به آنها اخطار دادند که خود را تسلیم کنند اما یکی از افراد شرور درگیری مسلحانه ایجاد می‌کند که در نهایت از ناحیه پا مورد اصابت گلوله پلیس قرار می‌گیرد اما همدست وی با استفاده از تاریکی شب فرار می‌کند.
وی اضافه کرد: متهم مجروح که فردی ۲۹ ساله با سوابق متعدد کیفری بود با وجود انتقال به بیمارستان علی‌آباد کتول به‌دلیل خونریزی زیاد جان باخت. تلاش برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7548/12/567134/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها