معرفی برترین آنتی ویروس های جهان


علیرضا احمدی/  با شیوع کرونا و افزایش فعالیت هکرها و مجرمان سایبری، استفاده از اپلیکیشن‌ها و آنتی ویروس‌ها برای محافظت از سیستم‌های کامپیوتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. در این راستا مجله خبری «زد‌.دی.نت» در تازه‌ترین گزارش خود لیستی از برترین آنتی ویروس‌های سال 2020 را برای کامپیوترهای ویندوزی، مک و همچنین دستگاه‌های اندرویدی وIOS معرفی کرد.
Kaspersky Total Security: این آنتی ویروس را می‌توان برای محافظت از آیفون، آیپد، دستگاه‌های ویندوزی و اندرویدی مورد استفاده قرار داد و به این ترتیب لازم نیست کاربرانی که دستگاه‌های مختلفی دارند برای هرکدام یک آنتی ویروس تهیه کنند. این آنتی ویروس نه تنها ویروس‌ها، کریپتولاکرها و سایر تهدیدات را مسدود می‌کند بلکه محافظت از نقل و انتقالات مالی، ایمن‌سازی پسوردها و تصاویر و اسناد شخصی، رمزگذاری اطلاعات ارسالی کاربران با کمک یک وی‌پی‌ان داخلی را نیز به عهده دارد. این آنتی ویروس همچنین از دسترسی جاسوس‌ها به وب کم کاربر جلوگیری می‌کند و ابزارهای کنترلی بهتری در اختیار والدین قرار می‌دهد.
Intego Mac Internet Security X9: این نرم افزار ویژه مک ساخته شده و بسته آنتی ویروس شامل VirusBarrier X9 و فایروال هوشمند NetBarrier X9 است تا از هرگونه اختلال در شبکه و فعالیت بدافزارها جلوگیری کند.
Bitdefender Total Security: با استفاده از این نرم افزار، دیگر نیازی نیست که برای سیستم‌های مختلف خود آنتی ویروس خریداری کنید. با خرید اشتراک این آنتی ویروس می‌توانید از آن در کامپیوترهای خانگی، مک و نیز سیستم‌های اندرویدی و IOS استفاده کنید. این نرم افزار قابلیت شناسایی تهدیدات سایبری را در سطوح بالا دارد و همچنین می‌تواند باج افزارهای چندلایه را بخوبی تشخیص دهد. شناسایی بدافزارهای پیچیده همچون rootkit و دارا بودن شبکه وی‌پی‌ان داخلی امن هم از دیگر قابلیت‌های این آنتی ویروس به شمار می‌رود. ازسوی دیگر این آنتی ویروس کمترین تأثیر را در عملکرد سیستم شما دارد و آن را کند نمی‌کند. همچنین مجهز به ابزارهای کنترل والدین و ویژگی Battery Mode برای کاهش مصرف میزان شارژ باتری در لپ تاپ هاست.
Norton Antivirus: این آنتی ویروس در برابر تهدیدات جدید هم از کاربر محافظت می‌کند و از آنتی ویروس‌های ساده برای کامپیوترهای شخصی و مک گرفته تا بسته‌هایی برای دستگاه‌های اندرویدی و IOS را دربرمی‌گیرد و کاربر می‌تواند بسته‌هایی برای محافظت از 5دستگاه، 10 دستگاه و همچنین برنامه‌های نامحدود را خریداری کند.
Avira Mobile Security for Ios: این آنتی ویروس که ویژه آیفون ساخته شده مانع فیشینگ، فعالیت بدافزار، اسپم و هرگونه کلاهبرداری آنلاین می‌شود. ویژگی ضد سرقت این نرم افزار به کاربر اجازه می‌دهد تا کاربر آیفون یا آیپد گمشده یا سرقتی خود را ردیابی کند و همچنین مانع از هرگونه دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی اش شود.
Malwarebytes: وب سایتMalwarebytes مشتمل بر ابزارهای رایگان کاربردی بسیاری است و استفاده از آن با قیمت ماهانه 3.33 دلار آغاز می‌شود. از طریق این وب سایت می‌توانید از سیستم خود محافظت کنید.
McAfee Total Protection: این کمپانی که عمر آن به دهه‌ها قبل بازمی گردد آنتی ویروس‌هایی ارائه داده که با افزایش تهدیدات سایبری کاملاً به روز شده‌اند و کار با آن نیز بسیار راحت است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7564/10/569223/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها