اخبــــار



سلطانی‌فر: انقلاب اسلامی، حرکتی امیدآفرین برای آزادی‌خواهان جهان شده است

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان به مناسبت فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کرد. در متن پیام سلطانی‌فر آمده است: «پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ مجاهدات و مشارکت مردم ایران عزیز است که با اتحاد، وفاق و همدلی در برابر استبداد ایستادند و با پیروزی در برابر طاغوت، الگو و نمونه‌ای بی‌بدیل از انقلابی که مبنای آن مردم سالاری دینی است را به صفحات تاریخ جهان افزودند. آنچه مسلم است این است که هم اکنون این انقلاب مردمی سر منشأ حرکتی امیدآفرین برای آزادی خواهان جهان شده و هیچ قدرتی نمی‌تواند منکر این عظمت در دنیا باشد. با گذر از چهل و دومین سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم بزرگوار کشورمان، با وجود تمامی دشمنی‌های بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پر افتخار برعهد خود با امام و شهدا، ایستاده‌اند. خانواده بزرگ ورزش و جوانان کشور براین باور است، ایران سرافراز با تکیه بر ایمان، اعتقاد و اتحاد راسخ مردم و مسئولانش، تمامی تهدیدها را به فرصتی برای سرافرازی، سربلندی و آبادانی ایران اسلامی درتمامی عرصه‌ها، تبدیل خواهد کرد.»

حضور مددی و عضو هیأت مدیره در تمرین استقلال

تمرین دیروز تیم استقلال در حالی در ورزشگاه راه‌آهن برگزار شد که احمد مددی، مدیرعامل استقلال در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافت و با محمود فکری و همچنین بازیکنان به صحبت پرداخت. حضور مددی در تمرین در شرایطی بود که بازیکنان استقلال پس از بازی با نساجی مازندران انتقاد کرده بودند که مدیران باشگاه به آنها سر نمی‌زنند. حجت نظری، عضو هیأت مدیره و سخنگوی باشگاه به همراه معاون فرهنگی باشگاه از دیگر افرادی بودند که در تمرین حضور داشتند.

صفحه اینستاگرام میناوند و انصاریان ماندگار شد

با تأیید گزارش فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند از سوی اینستاگرام، صفحه اینستاگرامی این دو بازیکن فقید فوتبال ایران به حالت Remembering درآمد. عکس‌ها و ویدیوهای موجود در این دو اکانت برای همیشه و بدون تغییر باقی خواهند ماند و از این پس کسی امکان ورود به اکانت و ایجاد تغییر را نخواهد داشت.

افتتاح سالن کشتی حسین‌زاده در بابل

مراسم آغاز بهره‌برداری از سالن ورزشی پوریا حسین‌زاده، با حضور رئیس دانشگاه، معاون فرمانداری ویژه شهرستان بابل، مدیرعامل و تعدادی از اعضای هیأت مدیره مؤسسه توسعه مشارکت‌های مردمی دانشگاه، دکتر همت‌الله حسین‌زاده و رضاپور از خیرین خوشنام و جمعی از کارمندان و اساتید دانشگاه برگزار شد. مرحوم مهندس پوریا حسین‌زاده دانشجوی برجسته و ورزشکار منتخب دانشگاه صنعتی نوشیروانی و قهرمان مسابقات کشوری در رشته دوومیدانی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر بود که در اوج افتخارآفرینی در سال ۹۶ دعوت حق را لبیک گفت.
در این آیین افتتاح ، دكتر واثقي اميري ریاست دانشگاه صنعتي نوشیروانی بابل از كمك هاي همه جانبه خيرين تشكر و قدرداني نمود و گفت: «اين اقدامات خيرخواهانه اثرات چند جانبه دارد؛ ايجاد تعهد براي مسئولين و تشويق و ترغيب كساني كه در اين مجموعه فعاليت مي كنند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7564/14/569246/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها