اخبــــار




دایی: تصمیمی برای بازگشت به فوتبال ندارم

آقای گل ملی فوتبال جهان تصمیمی برای بازگشت به عرصه مربیگری ندارد. علی دایی در این خصوص به فارس گفت: «این مدت که از فوتبال دور بودم آرامش خوبی در زندگی شخصی‌ام به دست آورده‌ام ،به همین دلیل به هیچ عنوان الان فکر بازگشت به فوتبال ایران را در ذهن ندارم.» او درخصوص شرایط فوتبال ایران و تغییرات در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: «آرزو می‌کنم افراد جدیدی که به سمت‌های مختلف فدراسیون فوتبال رسیده‌اند خوب کار کنند و اشتباهات مسئولان قبلی را تکرار نکنند. امیدوارم باعث پیشرفت فوتبال ایران شوند.»

مخالفت رحمتی با حضور فرجی در پرسپولیس

در حالی که طی روزهای گذشته فرشاد فرجی، مدافع شهر خودرو مذاکرات مثبتی را با مدیران پرسپولیس داشته و توافقات اولیه نیز برای این انتقال حاصل شده بود، مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو به تازگی مخالفت خود را با جدایی فرجی و حضور این بازیکن در پرسپولیس اعلام کرده است. فرجی که با توجه به وضعیت نابسامان مدیریتی باشگاه شهر خودرو قرار بود با پرداخت مبلغی شخصاً رضایت‌نامه خود را دریافت و سپس راهی پرسپولیس شود، با وجود تهیه مبلغ رضایت‌نامه، به دلیل مخالفت رحمتی برای جدایی از شهرخودرو با مشکل مواجه شده است. اختیار باشگاه شهر خودرو فعلاً و به‌طور موقت به هیأت فوتبال خراسان رضوی واگذار شده است و با این وضعیت باید دید شرایط فرشاد فرجی برای حضور در پرسپولیس در نهایت به کجا خواهد رسید.

پایان کار2 آزادکار ایران با یک مدال نقره

مسابقات کشتی آزاد جام متئو پلیکونه ایتالیا دیروز در شهر رُم ایتالیا برگزار و تیم منتخب کشتی آزاد کشورمان که با 2 کشتی گیر دراین رقابت ها حضور یافته بود توسط علیرضا کریمی در وزن 97 کیلوگرم صاحب مدال نقره شد. بهنام احسان پور دیگر کشتی گیر کشورمان در وزن 65 کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.‌

ایلام قهرمان لیگ برترهاکی مردان شد

دوازدهمین دوره لیگ برتر هاکی داخل سالن مردان کشور با قهرمانی تیم هیأت هاکی ایلام به پایان رسید.دردیدار فینال این مسابقات ایلام با حساب ۶- ۴ گلستان را شکست داد و قهرمان شد. تیم‌های آذربایجان شرقی و هلدینگ ایرانیان کرمانشاه هم به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.مراسم اهدای جام و مدال قهرمانی با حضور مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان، امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، بهرام قدیمی رئیس فدراسیون هاکی کشور و تعدادی از شخصیت‌های ورزشی در سالن فتح واحد علوم تحقیقات تهران برگزار شد.

صحبت‌های مجیدی با بازیکنان در ابتدای تمرین
 
تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال دیروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد و پیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی برای دقایقی با شاگردانش به صحبت پرداخت. مهدی مهدی پور که به دلیل سرماخوردگی دیدار مقابل فولاد را از دست داده بود به تمرین تیمش بازگشت. بازیکنانی که مقابل فولاد در ترکیب اصلی به زمین رفتند زیر نظر نوشادی ریکاوری کردند و بقیه بازیکنان در دو گروه کار تاکتیکی انجام دادند. داریوش شجاعیان در تمرین دیروز به صورت اختصاصی تمرین کرد. استقلال پنجشنبه در ورزشگاه شهر قدس در چارچوب مسابقات جام حذفی به مصاف پیکان می‌رود.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7584/18/571620/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها