ترحیم

انسانی اخلاق‌مدار و مسئولیت‌پذیر


خانواده بزرگ فرهنگی مطبوعاتی ایران یکی دیگر از اعضای خود را در نیمه اول فروردین ماه 1400 از دست داد. فرهاد اسفندیاری یکی از نیروهای اخلاق‌مدار و پرتلاش حوزه روابط عمومی و امور بین‌الملل مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران درحالی بیماری را تاب نیاورد و چشم از جهان فروبست که بیش از 46 سال نداشت.
اسفندیاری در حوزه ارتباطات تحصیل کرده بود و فردی مسئولیت‌پذیر و خوش‌رفتار بود. او نه تنها در حوزه فعالیتش از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد بلکه همواره برای کمک به همکاران پیشقدم می‌شد. کارنامه درخشان او و احساس غم و اندوه همکاران در پس پیام‌های تسلیت، گواه محبوبیت او در میان اعضای خانواده ایران است.
افسوس که نبودن‌ها و رفتن‌هایی این چنین را گریزی نیست اما مرگ نمی‌تواند پایان همه چیز باشد، چرا که مرگ توان از بین بردن خاطرات را ندارد. اگرچه فرهاد اسفندیاری در جوانی و درحالی که هنوز 10 ماه از تولد فرزند کوچکش نگذشته بود، دار فانی را وداع گفت. شاید او در حالی با این جهان وداع کرد که هنوز نتوانسته بود دخترکش را تا مدرسه همراهی کند و شادی دیدن جمله بابا آمد را در دفتر مشق دخترکش تجربه کند و خانواده‌اش برای همیشه از دیدن لبخند همیشگی‌اش محروم شدند اما نام نیکی که از او باقی مانده است، مایه سرافرازی فرزندانش خواهد بود و البته غم و اندوه اطرافیان از فراق و دوری.  کارکنان  مؤسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران فقدان این همکار شریف و مهربان را  به خانواده و دیگر بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7593/5/573111/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها