حوادث جهان




شاهدی برای یک قتل

زن سنگدل که همسر خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود با صحنه‌سازی سعی داشت وانمود کند همسرش خودکشی کرده است اما دوست همسرش که شاهد قتل بود این راز را فاش کرد.
به‌گزارش کرایم، متهم «امیلی ایکوتا» 37 ساله پس از تیراندازی به همسرش و قتل وی با اداره پلیس لس آنجلس امریکا تماس گرفته و درخواست کمک کرد.
بنا بر گزارش‌های پلیس متهم سعی داشت وانمود کند هنگام قتل در خانه نبوده و با سگشان برای پیاده روی رفته بود و پس از بازگشت به خانه متوجه شده که همسرش هنگام تمیز کردن اسلحه شخصی‌اش به‌ سمت خود شلیک کرده و جانش را از دست داده است.
با ادعای این زن و کشف جسد تحقیقات در این زمینه آغاز و روشن شد که قربانی در حال چت آنلاین و تصویری با یکی از دوستان خود بوده که از سوی همسرش مورد حمله قرار گرفته و کشته شده است و دوست مقتول که هویتش فاش نشده شاهد قتل بوده است و علیه این زن قاتل شهادت داد.
این درحالی است که یکی از همسایگان  بیان کرد که صدای مشاجره این زوج را شنیده و پس از دعوا صدای گلوله او را شوکه کرده است.
با ارائه این شواهد و مدارک پلیس «امیلی» را به جرم قتل برنامه‌ریزی شده همسرش بازداشت کرد.


برخورد مرگبار قطار با کامیون

صبح دیروز براثر برخورد یک قطار با کامیون و منحرف شدن قطار ، دست‌کم ۳۶نفرجان باخته و۷۲نفر زخمی
شدند.
طبق اعلام وزارت حمل و نقل تایوان، صبح جمعه یک قطار با کامیون در داخل تونلی در شرق تایوان برخورد کرد و پس از انحراف قطار از ریل، علاوه بر ده‌ها زخمی، دست کم ۳۶ نفر جان خود را از دست دادند.
به گزارش رویترز، وزارت حمل و نقل تایوان اعلام کرد بعد از حادثه روز جمعه در شرق تایوان، ۳۶ نفر جان باختند و ۷۲ نفر زخمی شده‌اند.


مادربزرگ جان نوه اش را نجات داد

مادری که با قیچی به جان دختر 3 ساله‌اش افتاده بود دستگیر شد.
به‌ گزارش کرایم، متهم «کاترین آکرز» 28 ساله به جرم اقدام به قتل دختر 3ساله‌اش در مریلند امریکا بازداشت شده است.
گزارش‌های پلیس نشان می دهد که مادربزرگ این دختر 3 ساله پس از ورود به خانه دخترش متوجه حمله دیوانه وار او به نوه‌اش شده و با اداره پلیس تماس گرفته است.
نخستین اطلاعات نشان می‌دهد که «کاترین »در رفتاری جنون‌آمیز گردن دختر 3 ساله خود را با قیچی بریده تا او را به قتل برساند اما مأموران اورژانس و پلیس موفق شدند دختر بچه را به بیمارستان رسانده و او را از مرگ حتمی
 نجات دهند.
این مادر روانی پس از دستگیری سخنی از انگیزه رفتار جنون‌آمیزش نگفته است ،اما به گفته کارآگاهان متهم با توجه به جرم مرتکب شده بدون آزادی مشروط راهی زندان شد.


خودکشی عامل قتل عام خانوادگی

جوان خشمگین پس از کشتن پدر، مادر و دو نفر از اعضای خانواده‌اش دست به خودکشی زد.
به‌گزارش میرر، اجساد قربانیان این قتل عام خانوادگی در خانه‌ای در بالتیمور امریکا پیدا شده است.
اطلاعات پلیس بالتیمور نشان می دهد که متهم «جاشوا گرین»27 ساله که خود از قربانیان این تیراندازی خونین بوده پس از قتل‌ها دست به خودکشی زده است.
کارآگاهان پلیس می‌گویند که انگیزه این جنایت هولناک مشخص نیست وتحقیقات در این باره ادامه دارد.
بنا بر اطلاعات موجود متهم ابتدا پدرش را در فروشگاه زنجیره‌ای بالتیمور به قتل رسانده سپس با اسلحه به سمت خانه بازگشته و بقیه را نیز قتل عام کرده است. او بخوبی اطلاع داشته که پدرش برای خرید با خودرو به فروشگاه رفته بوده به همین دلیل ابتدا او را به دام انداخته سپس دیگر اعضای خانواده را کشته و در نهایت به زندگی اش پایان داده است.


کلیپ آشپزی متهم را لو داد

یکی از اعضای مهم مافیای ایتالیا پس از پخش یک کلیپ آشپزی از خود در یوتیوب توسط مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به‌گزارش کرایم، متهم «مارک فرن کلود» از سال 2014 میلادی تحت تعقیب مأموران پلیس ایتالیا بود اما پس از سال‌ها فرار انتشار یک کلیپ آشپزی مخفیگاه وی در «بوکاچیکا» در جمهوری دومینیکن را لو داد.
این قاچاقچی 53 ساله در کلیپ خود نکات آشپزی را با بینندگان در میان گذاشت و با وجودی‌که صورتش را پنهان کرده بود اما خالکوبی‌هایش وی را لو داد.
خانواده قدرتمند این عضو مافیایی در جنوب ایتالیا زندگی کرده و در سطح جهانی به خرید و فروش مواد مخدر شهرت دارند.
گزارش‌های پلیس نشان می دهد که این متهم بزودی به اتهام قاچاق کوکائین به اروپا پای میز محاکمه قرار خواهد گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7593/11/573141/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها