اخبــــار



پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند ولی گله دارند

قبل از مسابقه پرسپولیس مقابل گوا بازیکنان این تیم برای برد گوا در بازی رفت مبلغ 300 دلار به عنوان پاداش دریافت کردند و قرار است بزودی پاداش دومین برد مقابل حریف هندی هم به بازیکنان پرداخت شود. با این حال، بازیکنان و کادر فنی این تیم همچنان به دلیل مشکلات مالی خود گلایه‌هایی دارند زیرا تاکنون تنها 35 درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده‌اند. خبر دیگر از پرسپولیس اینکه فرشاد فرجی که همچنان منتظر پاسخ تست کرونای خود است. در صورتی که جواب این تست تا قبل از تمرین امروز نفرات ذخیره پرسپولیس مشخص شود وی می‌تواند با خروج از قرنطینه به زمین چمن رفته و برای نخستین بار در کنار هم‌تیمی‌هایش در گوا تمرین کند.

حاج صفی مقابل پرسپولیس محروم است؟

احسان حاج صفی کاپیتان سپاهان در دیدار تیمش برابر نساجی کارت زرد گرفت تا با احتساب اخطارهایش با پیراهن تراکتور، 4 کارته شود و شائبه محرومیتش از بازی با پرسپولیس به وجود بیاید. ابوالفضل محمدی حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی در این خصوص به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: «طبق مقررات 112 انضباطی کارت زرد بازیکنی از فصل به فصل بعد منتقل نمی‌شود و سازمان لیگ در این خصوص باید اعلام کند زمانی که یک بازیکن از تیمی به تیم دیگر منتقل می‌شود، آیا کارت زردهای قبلی بازیکن در تیم جدید اعمال می‌شود یا خیر.

پیروزی گل گهر برابر صنعت نفت

در ادامه هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال، گل گهر توانست صنعت نفت را 1-0 شکست دهد. تک گل شاگردان امیر قلعه‌نویی را علیرضا علیزاده در دقیقه 8 با ضربه سر وارد دروازه آبادانی‌ها کرد. با این نتیجه گل گهر سیرجان با 32 و نفت آبادان با 25 امتیاز در رده چهارم و دهم باقی ماندند.

مرگ عجیب دروازه‌بان عراقی

بامداد شنبه فوتبال عراق یک خبر تلخ شنید و آن درگذشت سنگربان جوان تیم النفط بود. مصطفی سعدون بدون آن که مشکل قبلی داشته باشد در تمرین تیمش نقش بر زمین شد. او به بیمارستان منتقل شد اما پزشکان نتوانستند او را نجات دهند و جان خود را از دست داد. بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان اعلام کرد که مرگ این دروازه‌بان به خاطر بیماری نادری بوده است.

چرا مطر از کوره در رفت؟

الوحده امارات در حالی مقابل الریان قطر به پیروزی رسید که در دقایق پایانی اسماعیل مطر کاپیتان الوحده از کوره در رفت و با ترائوره مدافع الریان درگیر شد. او گلوی بازیکن الریان را بشدت فشار داد و شجاع خلیل‌زاده مدافع ایرانی وارد عمل شد و میانجیگری کرد. مطر به خاطر این رفتار خشونت آمیز با کارت قرمز جریمه شد و بازی بعدی الوحده امارات مقابل پرسپولیس را از دست داد. سایت «اسپورت» امارات در توجیه رفتار بازیکن سرشناس اماراتی مدعی شد بازیکن الریان به او فحاشی کرده و به همین خاطر این بازیکن از کوره در رفت. با این حال، رسانه‌های قطری خبر دادند احتمال دارد مطر به دلیل خشونت زیاد با محرومیت بیشتری از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون آسیا مواجه شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7612/14/575349/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها